Alla inlägg under mars 2009

Av Sara - 30 mars 2009 22:10

Idag var vi och träffade Koffes farmor och faster för att diskutera begravningen. Jag förstår inte hur folk börjar tänka vid ett dödsfall. Helt plötsligt så börjar folk bli giriga och vill ha allting och hata varandra. Varför ska man hålla på och bråka vid ett dödsfall när det är bättre att man håller sams. Varför ska människor som inte har med saken att lägga sig i nu och kasta massa skit på folk!? Varför plockar ett dödsfall fram den girige?

Av Sara - 29 mars 2009 21:08

29 mars 21:03 Ingen bra dag

Det blev ingen träff med Koffes farmor och faster, det blir tydligen imorgon istället. Jag ser inte fram emot det men jag måste ju ställa upp på Koffe när det är som det är. Men just nu verkar allting gå emot mig så jag har inte varit på mitt bästa humör idag. Så jag avgick som kassör i NJJK idag. Eller jag kommer sitta kvar fram till den 31maj men sen är jag "fri" ifrån den biten och kan koncentrera mig på saker omkring mig. Jag mår jättedåligt att jag har gjort som jag gjort men jag måste prioritera mig själv och Koffe lite mera annars kanske jag blir av med honom och det vill jag verkligen INTE

Av Sara - 29 mars 2009 12:07

Snart är det dags att åka hem, jag längtar. Jag brukar inte längta hem när jag är här ute men just nu känner jag att jag behövs hemma. Ikväll ska vi träffa Koffes faster och farmor för att prata om begravningen. Det känns inte bra, det kommer vara mycket sorg och det är första gången jag träffar Koffes faster alltså första intrycket vilket innebär ett dåligt möte med tanke på omständigheterna.

Av Sara - 28 mars 2009 19:06

Det känns inte bra att vara här ute, jag saknar Koffe och vill så gärna vara hos honom. Men ändå känner jag att JAG behöver lite egen tid. Jag minns inte när jag fick egen tid senast och här ute kan jag få det. Men jag vill ändå vara hos Koffe. Han behöver mig just nu. Jag kanske borde åka hem

Av Sara - 28 mars 2009 12:05

Nu är jag ute på Sjöberga och det känns jättebra. Det här är den ända platsen på jorden som jag verkligen kan kalla hem. Och jag trivs så bra här ute, om det hade varit möjligt hade jag velat gifta mig här ute Nae nu ska jag umgås med folket som är här ute

Av Sara - 28 mars 2009 08:44

Om en och en halvtimme åker jag till Sjöberga  Det ska bli så himla skönt att komma iväg i från den här staden. Visserligen känns det lite taskigt/elakt att åka nu när Koffe inte mår bra. Men jag tror att han behöver vara lite ensam också. Jag märker själv att jag bara tassar omkring honom och frågar hur han mår. Så det kanske är bra om han får vara ensam ett tag också.


Nae nu ska jag äta frukost; våfflor med ost och skinka, en kopp kaffe

Av Sara - 28 mars 2009 00:09

Pojkarna spelar fortfarande nintendo wii men nu spelar dom tennis. Nu är det Ante som förlorar och Koffe vinner. Så Ante gapar både det ena och det andra. Hur ska den här natten sluta? Jag vet att jag kommer ha ont i magen senare fast det är ju för all skratt

Av Sara - 27 mars 2009 23:59

Jag och Koffe är fortfarande kvar hemma hos Tobbe och Tina. Koffe och Ante spelar nintendo wii och det är riktigt kul, för min del. Men inte för Koffes för han förlorar i baseball. I början var det roligt men nu börjar Koffe tröttna på att förlora så han kallar spelet för både det ena och det andra. I början när vi spelade var det roligt och allting kändes bra för dom behöver ha lite roligt men just nu verkar det som om det bara är jag som har roligt. Det går inte bra för någon utav dom just nu

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards