Alla inlägg under april 2009

Av Sara - 26 april 2009 21:56


Det lönar sig inte att springa om man är på fel väg

Av Sara - 25 april 2009 13:58

Förmiddagen har varit ganska hektisk och rolig, Tobbe och barnen plockade upp mig utanför porten runt halv 11. Vi skulle åka och titta på ett tak till deras uteplats och sedan till Media Markt. När vi väl kom till Media Markt insåg vi att dom hade någon mässa och det var fullt av folk där. Men barnen tyckte det var roligt så vi åt korv med bröd och glodde runt på sakerna som dom hade att erbjuda. Sen bar det av till K-rauta där vi återigen tittade på tak till deras ute plats. Sen bar det av till Hageby Centrum för att handla lite lördags godis till barnen och världens mest underbara dryck, Coca Cola.

Av Sara - 25 april 2009 09:57

Fy fan vad revligt det var igår Jag vet inte när jag hade så här trevligt senast. Eldkvarn var helt underbara, om ni aldrig har sett dom live så se till att göra det. Det finns ingenting bättre än att se Eldkvarn spela live. Efterfesten var också trevlig Först följde vi med Koffe till hotellet för att sedan fortsätta på bomull. Där var det också underbart vi satt mest och snackade skit och sjöng med i låtarna som spelades. När klockan började närma sig halv 3 så började vi röra oss mot Koffes hotell igen. Där satt vi ett tag och snackade lite skit innan Jossan och jag tog en taxi hem till henne för att sova ett par timmar.

Av Sara - 25 april 2009 03:37

Det blev riktigt sent inatt. Jag minns inte när jag var ute så här länge senast Men nu är jag hemma hos Jossan och ska försöka sova lite. Jag berättar mer om kvällen senare.

Av Sara - 24 april 2009 17:53

Ikväll blir det party, det var ett tag sen som jag var ute. Men ikväll känns det som om det kommer bli en bra kväll. Eldkvarn spelar på Skandia teatern och Koffe är i stan Så nu får vi se hur den här kvällen slutar

Av Sara - 23 april 2009 13:50

Du vet väl om att du är värdefull,

att du är viktig, här och nu.

Att du är älskad

för din egen skull,

för ingen annan är som du.


Av Sara - 22 april 2009 12:29

Det fanns en tid i mitt liv där jag började planera mitt liv. Jag hade hittat ett intresse som jag hade fastnat för och planerade att utbilda mig inom det. Ju mer jag läste i ämnet ju mer intresserad blev jag. Och jag började längta för det här var någonting som jag var duktig på och kunde bli någonting. Jag kunde verkligen det här. Men sen kom det lilla problemet i mitt liv, min familj och min pojkvän. Utbildningen låg i Göteborg, skulle jag klara mig utan min familj!? Jo, det skulle jag göra. Det går ju tåg emellan städerna så det var ju inget problem. Men min pojkvän då, skulle han vänta på mig i 4år eller hade han tänkt följa med mig!? Han ville inte följa med mig men han skulle vänta på mig.

Vi diskuterade det hela fram och tillbaka och kom fram till att jag skulle stanna här i ett år och se om vårt förhållande ledde någonstans.

Det här var 2006, det har gått 3år nu och jag sitter fortfarande kvar här. Utan att ha följt mina drömmar. Jag har bara funnits till hands för alla andra och det verkar som om mitt liv kommer att fortsätta så.

Jag hade planer

Av Sara - 21 april 2009 23:45

I ett förhållande utsätts man ofta för olika prövningar. Jag och Koffe har nu hållit ihop i 5år. Under dom här åren har vi råkat ut för dom mest korkade prövningar som finns. Men den prövning som har varit svårast var den senaste. Det har varit en jobbig period i våra liv och jag hoppas att det kommer en ljus period för oss nu.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards