Alla inlägg under juli 2009

Av Sara - 26 juli 2009 16:20

Jag älska att bränna pengar

Inte för att jag brände mycket pengar men det är ändå kul

Va på IKEA med Tobbe, Tina, Eric, Elias och Kevin (deras kontakt barn) Koffe vägrade följa med för han var grinig.

Kan bero på att han var uppe och spela hela natten

Förstår inte hur det kan vara så kul att spela samma spel om och om igen när han redan har varvat det!? 

Av Sara - 25 juli 2009 13:17

Jag är sjuk igen, eller jag har huvudvärk och spyr igen. Och ikväll ska jag jobba så jag hoppas verkligen att J är snäll inatt annars vet jag inte vad jag gör med honom.

Av Sara - 24 juli 2009 16:13

Ikväll ska jag ta det lugnt tillsammans med min älskade pojkvän.  Har ju nyligen köpt en massa filmer så det blir nog att ligga och se dom ikväll och bara mysa

Av Sara - 23 juli 2009 19:10

Då har man tillbringat ytterligare än dag med J.

Ibland känns det som om man är mer med honom än med Koffe.  

Men jag antar att det blir så ibland.

Just det, åt på rosa pantern idag, deras skinksallad är riktigt god kan jag lova

Av Sara - 22 juli 2009 15:42

Ingen pappa vill se ens lilla dotter växa upp, men dom vet att den dagen kommer. Och den dagen börjar närma sig för mig och min pappa. Det gör ont men jag vet att han alltid kommer finnas runt omkring mig för att stötta mig. Därför känns den här låten så passande

Av Sara - 21 juli 2009 15:35

Då har man tillbringat lite tid ihop med sina gudsöner  Älskar verkligen att umgås med dom för man vet aldrig vad dom hittar på för hyss

Tina gjorde potatissoppa åt mig älskar verkligen det.

Speciellt nu när man spydde ut allting igår som man stoppade i sig.

Nae nu ska jag ge mig iväg och jobba lite, eller natten snarare.

Hoppas J är snäll i natt

Av Sara - 20 juli 2009 15:34

Jag är sjuk, kan någon tycka synd om mig!? Jag kräks och har den värsta huvudvärken någonsin.

Kan inte någon tycka synd om mig?

Av Sara - 19 juli 2009 15:33

Glömde berätta det, i fredags kväll när vi var på väg hem till Jossan och Henke så kände jag första rörelserna.  Dom var så hårda att även Koffe och Jossan lyckades känna den lille röra på sig.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Skapa flashcards