Alla inlägg under augusti 2009

Av Sara - 31 augusti 2009 20:48

Min bröllopsklänning är helt underbar Jag är så nöjd, kan inte fatta att Monica har gjort ett sånt underbart jobb Och så snabbt men ändå perfekt Längtar tills Lördag när jag får ha på mig den för första gången offentligt

Av Sara - 30 augusti 2009 08:47

Koffe är nu vaken och ganska bakfull Men det får han ta som var ute igår *fniss* Inte för att han kunde göra så mycket men det är ändå kul Hoppas han mår bättre ikväll

Av Sara - 29 augusti 2009 22:45

Jag har blivit lurad, dom kidnappade mig idag Det var jätte kul och jag hade jätte trevligt Tack så mycket tjejer


Just det, dom kidnappade Koffe också Hans svensexa ligger på youtube.com men jag lägger ut första delen här


Av Sara - 28 augusti 2009 20:45

Farmville är livsfarligt och beroende framkallande. Men så jävla roligt Speciellt om man tävlar emot någon

Av Sara - 27 augusti 2009 20:40

Idag var jag hos barnmorskan för att kolla så hjärtat lät bra. Och det gjorde det Lät som ett litet tåg som tuffade fram  Svärmor följde med mig och man såg glädjen hos henne när hon fick höra sitt barnbarns hjärta för första gången

Av Sara - 26 augusti 2009 20:38

Idag bar det av mot stan för att bränna lite pengar Tyvärr så har man ju lite räkningar att betala också så där försvann det lite pengar också Monica (som syr min bröllopsklänning) ville att jag skulle ha med underkläderna som jag ska ha på mig på bröllopet *fniss*
Så det var ett helvete att hitta något som jag ville ha och den jag egentligen ville ha kostade 759kronor Det ger jag inte för en BH, eller!?
Jag hittade i alla fall underkläder på Kapphal för 400kr Så det löste sig ´



Stod modell på eftermiddagen hos Monica i ett lakan som skulle föreställa min blivande bröllopsklänning. Det såg riktigt kul ut men man såg hur fint det skulle bli när det var det riktiga tyget Så nu hoppas jag att det verkligen blir det också

Av Sara - 25 augusti 2009 16:30

Idag va jag i söderköping och hämtade ut min vigselring

Koffe ska ju behålla samma som han hade innan förutom ett till datum i men jag ska ha två stycken Så mormor och morfar var så snälla och skjutsade mig. På så sätt fick dom en liten utflykt och jag fick lite egen tid med dom

Tack mormor och morfar är en trevlig eftermiddag

Av Sara - 24 augusti 2009 19:17

Idag var jag hemma hos Monica och diskuterade min bröllopsklänning som hon ska sy I mitt huvud blir den precis som jag vill ha den. Får se om Monica är så duktig som dom säger

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards