Alla inlägg under februari 2010

Av Sara - 27 februari 2010 20:15

Då var den här dagen snart slut och likaså jag.

Det har ändå varit en lugn dag men ändå är jag helt slut!

Först va jag o Junior hemma hos Pernilla och fikade! Alltid lika trevligt att komma dit och bara få umgås och snacka lite skit.   Efteråt gick vi en promenad med Pernilla och Roffe för att sedan hamna hemma hos Juniors farfar och farbröder.

Där var det full rulle som alltid

Edwin blev överlycklig när vi kom, han ropade Bebis ett 20-tal gånger innan vi ens hunnit innan för dörrarna.

Efteråt hjälpte han mig med allting, hämtade saker ur skötväskan, kastade blöjor. Han är jätte glad över att ha en liten bebis i familjen!


Nae nu ska jag göra mig iordning för sängen och umgås lite med min make som har jobbat hela dan. Men det ska han tydligen göra imorgon också

 

Av Sara - 26 februari 2010 22:21

Då har ytterligare än dag passerat och jag försöker minnas vad jag har gjort av den här dagen!?

På förmiddagen va jag och mamma med Junior på sjukhuset för att göra en hörselkontroll.

Han blev god känd   Så nu slipper jag oroa mig för att han är döv   


Efter sjukhuset följde jag med mamma hem. Det va meningen att jag skulle följa med henne och handla men Junior ville inte vakna när jag ville så jag blev kvar hemma hos henne med mina små systrar.

Jag somnade på soffan med Junior. Så social va jag men det va ingen som gnällde för det, snarare tvärtom.


På kvällen firade vi min lillebror som fyller 17 år idag.

Förstå va åren springer iväg, min lilla lillebror är inte så liten längre.


Imorgon blir det nog att gå förbi Pernilla och ta en fika. Hon vill ju lukta på honom

 Jag förstår inte varför alla ska lukta på honom!?

Till och med Cajsa har börjat göra det.


Nae nu ska jag krypa till sängs, det blev en sen kväll   


 

Av Sara - 25 februari 2010 08:42

God morgon! Just nu sitter jag och myser med Junior. Han är så underbar när han är nyvaken. Han ligger i mitt knä, skrattar och härmar grimaserna jag gör :) Men jag tror nog att han hellre ligger och gosar med sin pappa, titta bara på bilderna. Ser det inte mysigt ut!? Nae nu måste vi göra oss i ordning. Vi ska bort och fika på mammas jobb innan vi tar tag i dagens sysslor

Av Sara - 24 februari 2010 20:14

Idag har jag och Junior haft tvättstugan. Inget roligt dirket men som tur var så kom min lille bror förbi och hjälpte mig. Junior låg och sov (han är ganska osocial så sätt)

Men då fick jag och Dennis tid att prata med varandra och umgås.

Det är skönt att göra sånt ibland, att få lite egen tid med ett av mina syskon.

Sen var det också skönt att ha sällskap när jag tvättade.

Jag har visserligen tvättmaskin men det är SÅÅ skönt med torktumlade handdukar.

 

Nu blir det att krypa till sängs och sova medan Junior fortfarande sover

Av Sara - 23 februari 2010 21:32

Idag har det varit en lugn förmiddag, Junior har varit jätte snäll så jag har hunnit med lite små saker här hemma. När Koffe kom hem från jobbet passade vi på att handla. Vi åkte till City Gross så mamma fick följa med. Det är bra för henne att komma bort ifrån Hageby lite :-P Jag tänkte passa på att visa upp lite mer kläder han har fått ifrån sin gammel mormor och morfar. Junior ligger och sover så jag ska nog göra honom sällskap :)

Av Sara - 22 februari 2010 16:11

Mammas pojke i fina jackan han fick av mormor och morfar. Och i sina fina grodkläder som han fick av gammel mormor och morfar. Visst passar han fint i grönt och brunt :)

Av Sara - 22 februari 2010 13:04

Då ligger mammas lilla pojke och sover. Koffe va nyss hemma och gick ut med Chili. Det är för kallt ute så jag kan inte ta ut den Junior. Så nu ska jag plocka och städa lite i stället :)

Av Sara - 21 februari 2010 20:00

Det är skönt att komma hem men nu ångrar jag det lite.

Delvis så kommer jag vara ensam imorgon, hade jag varit kvar där borta hade jag haft sällskap. Dessutom har jag sån hjälp med Chili av Dennis och Therese så man blir lite bortskämd.

Nu kommer jag vara tvungen att klä på mig och Junior för att gå ut med Chili. Men jag tar nog honom i bärselen imorgon istället för vagnen. På så sätt så går det lite fortare att komma ut   

 

Tack mamma och pappa för en underbar helg

(Självklart tack till Tesen, Dennis och Cajsa)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards