Alla inlägg under maj 2010

Av Sara - 4 maj 2010 15:37


Jag måste bara berätta att mina bioligiska föräldrar ska äntligen gifta sig!

Jag läste i tidningen för ett tag sen att dom skulle gifta sig och nu såg jag att det bär av den 16maj!

Det ska bli jätte häftigt och jag funderar verkligen på att gå dit.

Även om jag inte har fått någon direkt inbjudan så måste jag ju se mina biologiska föräldrar gifta sig! Jag har ju trots allt aldrig träffat dom!


Mina nu varande föräldrar adopterade mig när jag var liten för att mina riktiga föräldrar inte kunde ta hand om mig! Jag älskar verkligen Anneli och Conny (adoptivföräldrarna) men det är ändå kul att mina riktiga föräldrar ska gifta sig!

 

Mina Föräldrar


Så här ligger det till:

Som alla andra barn så hade jag en period i mitt liv där jag trodde att jag var adopterad! Min pappa Conny va så snäll och sa att det var sant!

Jag blev helt förskräckt när pappa började berätta:

Efter många försök att få barn så va dom på sjukhuset. När dom gick förbi kiosken på vrinnevisjukhus hörde dom ett barn skrika i papperskorgen bredvid GB:s glassfrys. Så GB clownen är din pappa   

Bra skämt han drog! De är ju inte konstigt att jag är rädd för clowner!

Av Sara - 4 maj 2010 07:05

Det var ett bra tag sen jag skrev här. Men jag har haft fullt upp med allting runt omkring. När jag väl har tid att sitta vid datorn så har jag fixat med andra saker i stället för att blogga.

Lite dumt kanske men hushållet måste gå före!


Annars så mår min lilla familj jättebra!

Conny växer så det knakar och jag kan inte förstå att det bara har gått 3månader!

Tiden går visserligen fort men det känns som om jag haft honom hur länge som helst!


Just nu ligger han och sover medan jag sitter och njuter av en kopp kaffe.

Han är en jättesnäll kille och för bara liv om det är något...

Oftast när han är övertrött så blir han grinig. Men vem blir inte det?


Nae nu väntar disken, men jag ska försöka att skriva snart igen!

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards