Alla inlägg under maj 2013

Av Sara - 31 maj 2013 06:04

Snart dags att väcka barnen, klä på dom, lämna dom på dagis och sen bege sig till jobbet. Jag är inte lika trött som igår men idag känner jag inte samma stress som igår. Nu vet jag vart jag ska och hur lång tid det tar att åka dit (på ett ungefär)...
Tycker lite synd om barnen att behöva gå upp så här tidigt men så funkar ju tyvärr verkligheten...
Oj va klockan sprang iväg, bäst att jag sätter igång...
*tandborste, yeah yeah yeah*

Av Sara - 30 maj 2013 22:39

Så där ja! Trots trevligt kvälls sällskap är jag i säng tidigare än igår :-) Men ikväll har jag sällskap, Conny har svårt att somna (tror att han blev lite rädd efter tant Lotties besök ;-)) Så nu ligger vi här och myser ?
Jag är jätte trött och har varit sen jag kom hem från jobbet men Conny v verkar vara raka motsatsen. Får hoppas att han somnar snart så en annan får sin skönhets sömn ;-) Laddar inför en ny arbets dag imorgon, på kvällen blir det grillning hemma hos svärmor & svärfar om jag inte somnar efter jobbet. Tar ett tag att vänja sig med tidiga mornar och lite mer aktivitet på dagarna.
Håll tummarna för att jag får vicket ;-) allt hänger på morgondagen

Av Sara - 30 maj 2013 18:04

5 september 2009 sa vi ja till varandra. Något många tyckte var för jävligt, vi var ju bara 21år gamla! Då ska man ju inte gifta sig, vi var ju alldeles för unga. Att vi sen skulle ha barn året efter var det ingen som kommenterade. Året efter gifte sig en gammal barndomskompis, 21år gammal och inte en jävel sa ett ord. Eller jo, när jag påpekade det här för dom så hette det: Ja, men ni är ju svenskar. Dom är syrianer och då ska man gifta sig. VAAA!? Så om man är svensk får man inte ingå äktenskap vid 21års ålder men om man är syrian får man!? Vad är skillnaden? Visst, vi lever under olika kulturer men kärleken är väll fortfarande samma sak?

Av Sara - 30 maj 2013 05:35

God morgon eller nåt sånt!!! Det MSN inte vara normalt att gå upp så här dags! Jag sitter och gäspar i var och vartannat andetag, borde helt klart vara olagligt att gå upp så här tidigt... Plus att den där j*vla kaffebryggaren ska ta sån j*vla tid, jag vill ha kaffe nu innan jag måste väcka barnen. Stackars mina små älsklingar som måste gå upp så här tidigt :-(
För nån månad sedan gick jag upp varje morgon och skjutsade pappa till jobbet 5, 45 Det tyckte jag var skönt och nu lider jag nåt fruktansvärt och vill bara krypa ner under täcket igen...

Av Sara - 29 maj 2013 22:39

Jaha, klockan är halv elva och jag ligger nerbäddad. Kan inte påstå att jag är speciellt trött men vad ska man göra. Måste ju sova för att orka upp imorgon :-(
Skulle vilja ha Conny bredvid mig, han är så mysig att sova bredvid ? Nils bara sparkar och slåss men Conny är helt underbar att ha bredvid sig. Hela han är så lugn och avslappnad när han ligger bredvid än så man blir det själv och kopplar av direkt... Nahe om man ska ta och slå igen dom blå och försöka sig på att sova. För hoppas på en lugn natt så man får den sömn man behöver... Just det, får inte glömma ställa klockan... 5 ska den ringa och sen har jag mamma som back up 5,30 :-D

Av Sara - 29 maj 2013 19:56

Blev en spontan tripp till stan för att Surre ifrån Norrköping Stunt Camp göra en burn. För er som inte vet vad det är så innebär det att man brinner, ganska enkelt ;-) Och framför allt häftigt att se live. Var första gången för mig och barnen, Conny tyckte att det var jätteroligt men samtidigt förstod han inte varför han gjorde det och det var inte det lättaste att förklara :-/
Nu äter barnen kvällsmat och ska snart krypa till sängs. Jag hade planerat att dom skulle vara i säng redan halv åtta men blir det spontan utflykter så blir det :-)
Nu har Nils ätit så det är bäst att jag lägger ifrån mig telefonen innan han tröttnar på att vänta...

Av Sara - 29 maj 2013 17:26

Onsdag = Lill lördag = Disco

Grabbarna springer omkring på golvet och skakar deras små rumpor till musiken. En annan letar efter orken och styrkan till att ta tag i alla måsten här hemma. Jag tror att jag behöver kaffe men känner inte att jag orkar sätta på något... Tur att man har en tassimo i dom här lägena    Har försökt att få både min syster och Jossan att komma hit och hjälpa mig med alla mina måsten men dom är så LATA och vill inte komma hit och hjälpa mig   

Nae, nu höjer vi musiken och fortsätter skaka våra rumpor. Vem vet jag kanske lyckas skaka fram lite orka. I annat fall kanske det blir som med Jossan: Man tappar en skruv under bilstolen    

Av Sara - 29 maj 2013 07:09

Paniken börjar sakta krypa på mig, jag vill inte men måste. Får lite små ångest, vill bara krypa ner under täcket och gömma mig. Men jag måste, har inte mycket till val längre. Det blir ju bra resultat i slutändan, kommer må skit resten av dagen. Frågan är hur det kommer att gå och jobba imorgon. PANIK.se någon som vill byta?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards