Alla inlägg under maj 2014

Av Sara - 31 maj 2014 21:28

Vad får dig att tro att du är bättre än alla andra?
Vad får dig att tro att du har rätt att döma andra?
Mycket kan jag ta, men rent ärligt så var du den sista jag trodde det här om
Har förstått att något inte stått rätt till men... Nae, jag kan ta skit snacket men kom inte och tro att du har rätt att döma mig.
Vad jag gör, när jag gör det och hur jag gör det har inte du med att göra
Hellre lite skit snack en falska fittor som tror att dom har rätten att döma andra


This is my life, bitch!

Av Sara - 31 maj 2014 21:07

Ibland måste man få vara lite spontan
Så det blev en road trip ner till "bönderna" :-)
Där var det ingen hemma :-/
Men ett samtal senare så var dom på väg hem.
Blev en underbar eftermiddag med många skratt och boll lekar ;-)
Tack så mycket för idag

Får se vart vi hamnar nästa gång ;-)

Av Sara - 31 maj 2014 07:56

Ibland blir saker inte riktigt som man har tänkt sig. Det var ju inte planerat att jag skulle göra så här. Snarare tvärtom, jag skulle INTE göra så här. Jag hade ju bestämt mig för att inte hamna i den här situationen. Nu blir det att börja om från början igen... Faan, varför kan jag inte lära mig att lyssna på mig själv mera? Aja, är huvudet dumt får kroppen lida... Men det här var sista gången, har ingen lust att hamna i den här obalansen igen. Tar nästan en vecka att hitta rätt balans igen och sen tittar jag på när någon snurrar till allt igen....
FOKUS Sara!

Glömde visst ringa upp lite folk igår, hoppas att ni har förståelse. Men om ni hör av er idag lovar jag att svara ;-)

Av Sara - 30 maj 2014 08:54

Vad håller du på med?
Vad håller jag på med?
Det här måste få ett stopp!

Jag vet inte vad som har hänt men på något sätt har jag gått och blivit morgon trött igen...
Har skit svårt att komma upp på morgonen
Ligger och drar mig alldeles för länge för att sedan stressa iväg till jobbet.
På jobbet sen är jag lugn som en filbunke.
Jag är inte lika trött nu som för två timmar sen...

Har så jävla svårt att komma till ro på kvällarna
Är trött men kan inte somna...
Förhoppningsvis blir inte det några problem ikväll för ikväll blir det...

Dags att fortsätta jobba ;-)

Av Sara - 29 maj 2014 22:32

Att sätta ihop ett party tält med min äldsta syster är allt annat än tråkigt ;-)
Jag vet inte när jag skrattade så mycket senast.
Jag vet inte hur vi egentligen tänkte när vi började med det heller.
Men kul hade vi och tältet står nu på gården så fint :-)
Jag tror iallafall att det fortfarande står ;-)
Tack syster yster för hjälpen :-)

Nu blir det att krypa ner i sängen och ladda inför morgondagens äventyr

Tänk att en chokladrulle kan påminna än om saker man glömt under dagen...

Av Sara - 29 maj 2014 13:38

Då börjar den här arbetsdagen lida mot sitt slut... Tiden springer iväg när man har roligt och nu när fröken G har gått hem går tiden så sjukt sakta... Sista timmen på jobbet är alltid så långtråkig, en minut känns som tio. Det finns inget att göra och man sitter bara av tiden...

Älskar att jobba dagar som dom här, vi tog en lång promenad på förmiddagen och njöt av den vackra naturen som är här ute. Hitta ett litet ställe där vi slog oss ner och bara njöt av lugnet. Där blåste det nästan ingenting och dom vindpustar som hittade oss var varma...

Nu blir det att sitta av tiden innan det är dags att åka och handla. Ikväll blir det korvgrillning med stora syster och mosters prins :-)

Av Sara - 29 maj 2014 08:16

En gång är ingen gång
Två är lika med noll

Idag gick det fort att komma till jobbet
Låg och snosa alldeles för länge och insåg vad klockan var 07,02
Packa ihop mina saker och rullade iväg 07,14. Självklart kom jag i tid med 30minuter till godo ;-)
Fröken G tycker att det är korkat att stressa så dant, speciellt när vi är dubbel bemannade.
Och visst har hon en poäng men när man sitter där i bilen och ser klockan ticka på så tänker man inte på det utan bara på att komma i tid till jobbet.

Nu blir det att jobba lite, sitter fortfarande med ett leende på läpparna efter gårdagens dejt ;-)

Av Sara - 29 maj 2014 02:41

Sova...
Vad är det?
Klart att jag inte kan sova...
Upp och hoppa om fyra timmar...
Tankar som snurrar runt...
Ut ur mitt huvud
Tack för allt ;-)

You make me :-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards