Alla inlägg under september 2014

Av Sara - 30 september 2014 17:36

Varför har folk så svårt med att jag jobbar?
Varför gnälla och ge mig dåligt samvete för att jag inte hinner höra av mig?
Mitt liv springer på och jag kämpar arslet av mig för att hinna med
Jag hinner inte med allt så låt mig bara vara!!!
Duger inte det så vänd om och gå din väg
Jag gör så gott jag kan

Av Sara - 30 september 2014 16:20

Hemma och vänder, igen
Dagen har gått i 220 och verkar fortsätta så
Är så jävla trött på skiten nu! Varför ska saker och ting gå som man vill?
Är jagad som en ***** både på mejl och telefon.
Jag måste lösa saker som egentligen inte ligger på mitt bord
Skulle vilja komma igång med träningen igen men det verkar ligga långt bort, får inte tiden att räcka till
Folk blir sura för att man inte har tid och all min tid går till barnen *I wish*
Har inte ens tid med dom :-/

Av Sara - 29 september 2014 09:42

Musiken på högsta volym, springandet fram och tillbaka
Värmen, pustandet, svettandet
Ja en helt vanlig dag på jobbet ;-)
Dom här dagarna är underbara, idag är han på bra humör, vädret är kanon så vi satsar på en promenad :-)
Hej så länge

Av Sara - 24 september 2014 16:07

gömmer jag mig nu innan det är dags att åka tillbaka till jobbet
Koffe är och hämtar grabbarna på dagis så förhoppningsvis hinner jag träffa dom någonting idag :-/
Det är det här som jag hatar med dubbel pass...
Nahe kasta in maten och sen krypa ner här igen

Av Sara - 24 september 2014 11:50

Har man inget bättre att göra under arbetstid kan man ju alltid slå en yatzy!
Hade det funnits sol ute hade jag självklart hellre solat
Man kanske ska skaffa sig ett solarium till jobbet!?

Shit nu har gubben min fått fnatt, han åker fram och tillbaks (max 20cm) i rullstolen och skrattar...
Är det konstigt att man blir knäpp av att jobba här???

Av Sara - 23 september 2014 08:18

På väg med prinsessan Jasmine till skolan, i dom här lägena önska jag verkligen att jag hade en bil!
Busskortet låg kvar hemma så jag fick försöka mig på att betala ned quickomaten *suck*
Blir ju helt genom svett av det här med att åka buss och spårvagn
Tur att jag åker med erfarna människor ;-)
Tydligen så är jag Jasmines andra mamma, vet inte hur jag ska tolka det men tar det som en komplimang :-)

Idag känns det som att det kommer bli en bra dag - ska ju träffa fröken J så det kan komma fler kommentarer under dagen ;-)

Av Sara - 22 september 2014 21:13


Kommentarerna från fröken J fortsätter:

 

  • Att gå till pizza hut och äta sallad är som att gå till ett horhus, köpa en hor och bara prata
  • Om du öppnar upp balkong dörren får man röka här (sitter på pizza hut)
  • Håll i trosorna nu tjejer; Här kommer killen som är rakad från hakan och ner till sin 24*17cm...
  • Kräsna barn säljer man direkt på svarta marknaden

 

 

 


Efter en vecka med alldeles för mycket stress och hyss/bus var det igår dags att försöka varva ner.

Alla som känner mig väl vet hur svårt jag har det att ta det lugnt men ändå tycker jag att det gick bra

Idag stod det plugg på schemat men efter alldeles för mycket motgånger på annat håll kände jag varken ork eller lust för det...

Som tur är finns det vänner, som fast dom själva har en tuff period finns där och orkar lyssna och ta sig tid

Så jag och min kära mistress åkte ner på stan för att fönstershoppa...

Det gick KANON! eller inte, blev ett par kronor fattigare fast med rätt sällskap känns det alltid bra   

Tack underbara du för att du tog dig tid och ork att följa med snurriga mig på stan

 

 

 

 

Av Sara - 22 september 2014 12:23

Det är vad man ska äta och dricka på pizza hut för att få valuta för pengarna, har jag hört ;-)
Har hör många roliga kommentarer:
"Kolla osten på den här, är han inte fin"
"Det är så gott att det Knullar i mun"
Kommentaterna rullar på och för att förstå det roliga i det måste man vara här ;-)

nu verkar det som att hon ger upp, 9bitar och tre glas läsk...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards