Alla inlägg under oktober 2014

Av Sara - 31 oktober 2014 07:44

Jag kommer nog aldrig kunna lita på dig igen.
Sanningen gör ont men det gör dina lögner och svek också
Kan inte fatta att jag alltid hamnar i den här situationen...

Tror att det är dags att lämna dig och gå vidare. Innan vi sårar varandra för mycket...
Vi har haft våra roliga stunder ihop men... du sårar mer än du får mig att skratta

Av Sara - 30 oktober 2014 21:25

Saker och ting missuppfattas lätt, ord ändras till något som det inte ska vara och vips så har allt blivit en röra
Senaste veckan har varit en ända röra, människor som jag kallat för vänner har visat sig vara motsatsen.
Människor som springer omkring och tisslar och tasslar bakom min rygg men sen inte kan stå för det...
Finns ju även dom som springer omkring och surar ett tag och när dom väl hör av sig beror det på ett inlägg här och självklarheten om att det ska handla om dom...
Att sedan använda mina ord och anta att dom handlar om något som det inte gör

Varför är jag den ända som måste prata om det direkt? Varför är du den ända som får anta saker?
Skillnad på skit och pannkaka

Av Sara - 30 oktober 2014 19:38

Samma jävla visa varenda jävla gång!

Det slår då aldrig fel! Blir så jävla trött på skiten så jag skulle kunna spy! Att jag aldrig lär mig! Varför kan jag inte lära mig??? Någon gång borde jag ju lära mig, men nae...

Varenda gång hamnar jag i den här situationen och kan garantera att det inte var sista gången!

Som tur är har jag världens underbaraste man och världens finaste barn som hjälper mig och stöttar mig igenom allting   

Korten är nu hittade och registrerade, imorgon blir det en tripp till Kolmården med min underbara familj och min underbara vän Carro och hennes familj    

Av Sara - 30 oktober 2014 18:05

Nils sitter och myser med tant L, han är mera för att hålla på med tanterna än Conny.
Conny däremot hjälper till med att ge mat och kolla vattnet osv
Självklart var tant N tvungen att uträtta sina behov PÅ mig... Hon har börjat sätta det i system :-/
Dags att börja potträna henne ;-)

Av Sara - 30 oktober 2014 17:29

Alla tolkar vi saker olika...
Conny tolkar det på sitt sätt och svarar med: Inga fler bebisar...
Vad svarar man?
Nu har vi fått det ur världen, Conny vill inte ha fler bebisar här hemma men han vill bli storebror igen!?
Hur löser vi det här???
Hmm...
Nu blir det bebis mys fast på mitt sätt
Ända bebisarna som får stanna här ;-)

Av Sara - 30 oktober 2014 14:58

Att kalla dig vän känns som ett knivhugg, att veta om ditt skitsnack och sen att du inte kan stå för det gör ont
Det tråkiga är att jag faktiskt trodde att du var min vän
Fast vänner gör inte sånt som du gör, vänner säger inte sånt som du säger
Ibland önskar jag att jag hade stannat upp, stannat upp och lyssnat

Om du kan snacka skit om andra till mig, självklart kan du göra det samma om mig

Man lär sig av sina misstag och du är ett av mina

Av Sara - 26 oktober 2014 20:36

Hus letandet fortsätter...
När man väl hittar ett som man vill ha så är det alltid något som inte stämmer
Den här gången var det fukt och mögel som satte stopp för investeringen...
Letandet forsätter och har vi tur hittar vi det snart :-)

Passade även på att uppdatera min HRL så nu är den förlängd med ett år (?) till
Tack Peo för hjälpen!

Av Sara - 25 oktober 2014 10:39

När livet snurrar på hamnar bloggen i kläm, men har man tråkigt på jobbet kan man ju alltid skriva en rad eller två

Idag är jag mest irriterad, fick nya schemat igår och det blev KATASTROF
Det är spännande hur en person kan styra en hel arbetsgrupp
Men tydligen så kan man sitta och tjuta hos chefen för att få sin vilja igenom
Har alltid sagt att jag har en bra chef, men nu börjar jag ångra mig
Blir att börja se sig om efter något nytt, trivs hos mr H men om jag ska bli av med timmar så fort någon sitter och tjuter hos chefen så har jag inget jobb kvar snart

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards