Alla inlägg under juli 2015

Av Sara - 13 juli 2015 06:51

Samma visa varje morgon, ingenting funkar om inte jag funkar.
Egentligen är det nog ingenting som funkar om inte jag funkar.
Det märks ganska tydligt.
Efter semestern är det dags att ta tag i det här, dags att sluta servera allt och låta somliga växa upp och ta tag i sina liv!
Dags för en del att vakna upp ur sin lilla bubbla och fundera på hur dom vill ha det

Helgen kom och gick lika fort igen
Haft en rolig men samtidigt tankfull helg. Många tankar har snurrat i ens huvud och det börjar bli dags att ta tag i vissa saker.
Men som vanligt skjuts det upp till senare bekymmer

Familjen var samlad igår till svärmors stora förtjusning och svärfar lär ha mardrömmar i en vecka :-)
Men det va relativt lugnt, Enyo älskade alla sina paket och jublade högt varje gång han såg att det fanns ett paket till åt honom.
Ibland är det underbart med en stor familj även om det tar på krafterna ;-)

Av Sara - 12 juli 2015 23:06

Jag ser dig, jag hör dig
Jag ser din smärta, jag hör din smärta
Jag känner din smärta
Jag lyssnar, jag försöker att förstå
Jag försöker
Jag kan inte göra så mycket mer
Jag finns här för dig, som du alltid funnits där för mig
Jag lyssnar och försöker förstå
Den smärtan du bär på, den sorgen
Jag...
Jag står bredvid dig och finns här när du behöver mig

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Skapa flashcards