Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av Sara - 7 oktober 2015 21:56

När semestern var slut o alla vardagsrutiner kom igång igen pratade vi om det här med att sova middag på dagis.
Eftersom Nils inte sover middag hemma bestämde vi oss för att strunta i det på dagis också.
Vi pratade med Nils om det han ville inte sova på dagis utan ville vara uppe med dom andra barnen.
I början funkade det jättebra men problemet är dom dagar han börjar klockan 6 på morgonen. Då slutar det 9 av 10 gånger med att han ligger och sover innan 1730, utan både middag och kvällsmat i magen. För att sedan vakna efter 20 för att hålla igång halva kvällen/natten

Så nu funderar vi på om han ska få sova middag dom dagarna dom börjar klockan 6. Kanske låta honom sova en timme dom dagarna så vi slipper ha det som vi har det nu
En liten kille som är mellan golv och tak klockan tio på kvällen när vi inte vill något hellre än att sova. Självklart är det jag som får vara vaken med honom, Koffe börjar ju innan mig imorron så jag ligger inte på prislistan här hemma...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards