Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Sara - 8 oktober 2015 12:36

För ett år sen trodde jag att jag hade förlorat en av mina äldsta vänner, det visade sig vara bluff.
Som vanligt hittade vi tillbaka till varandra, men någonstans kändes det inte rätt.
Det var inte detsamma, visst alla ändras vi och man mognar på olika sätt men det här var inte något sånt.
Vi har alltid haft olika syner på livet, barnuppfostran ja på allt mer eller mindre.
Men vi har ändå alltid varit vänner och funnits där för varandra

Men nu börjar jag inse att våran vänskap är på väg att gå mot ett slut.
Vi har olika prioriteringar här i livet och tyvärr börjar det ta på krafterna.
Trots att jag påpekat det och försöker få henne att förstå att det aldrig kommer kunna bli vi igen och att jag saknar oss så förstår hon inte.

Tycker att det är tråkigt när en så fin vänskap ska behöva ta slut
Ta slut pga olika prioriteringar och att man alltid måste sitta ihop med sin pojkvän...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Skapa flashcards