Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av Sara - 11 oktober 2015 23:15


Jag och grabbarna va o träffade Bella och hennes dotter Olivia. Det var länge sen jag o Bella träffades och trots att vi har barn i samma ålder så träffas vi tyvärr inte så ofta med dom heller :-(
Men idag var det äntligen dags, barnen lekte för fullt medan jag o Bella snackade lite skiten.
Efter ett tag ville barnen visa vad dom hade byggt ihop så vi gick bort och tittade
När vi fått förklaringenom att det är en gubbe säger Olivia snabbt: O det där är hans snopp
Varav Bella svarar: Jag det är min dotter
Vi fick oss ett gott skratt och konstaterade att gubbens snopp var längre än andra ben
Tur att barnen har så bra fantasi ;-)

Kvällen avslutades med varm choklad och nybakade bagels till barnens stora förtjusning :-)

Nu ska jag göra barnen sällskap i drömmarnas värld och njuta av min lediga natt :-D

Av Sara - 11 oktober 2015 23:07

Efter en rent ut sagt skit natt på jobbet var det skönt att åka hem och få koppla bort allt vad jobb är och heter
På vägen hem insåg jag vilken underbar morgon det var och kände mig sugen på att ge mig ut och rensa tankarna.
Smög in här hemma för att skynda mig ut igen.
Tog mig en snabbis som jag så fint kallar det o va helt tillfredsställd när jag kom hem igen ;-)
20 minuter i skogen var precis vad jag behövde för att lägga dom senaste dagarna på jobbet bakom mig :-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards