Alla inlägg under november 2015

Av Sara - 27 november 2015 08:31

Words can hurt more than you think they can...

Äntligen får jag krypa ner i min säng och gömma mig.
Gömma mig från monstren i mitt huvud,
Gömma mig från allt och ingenting

Nattens ångest börjar sakta men säkert lägga sig, mycket tack vare min älskade mamma och hennes stöttande ord
Vet inte vad jag ska skulle göra utan henne, nu vet jag iallafall vad jag gör tack vare henne så nu hoppas jag bara att det blir bra i slutändan.

Tack mamma för dina stöttande ord

Av Sara - 27 november 2015 02:47

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!
Det är ju tragiskt att vuxna människor kan vara så elaka, säga så elaka saker och inte fatta att det faktiskt sårar folk.
Frågan är om dom är medvetna om att det faktiskt sårar, alla elaka kommentarer. Och när man ändå säger och påpekar att man blir ledsen så skrattar dom bara.

Paniken och ångesten innan jag åkte till jobbet ligger kvar.
Tårarna brinner innanför ögonlocken, jag vill verkligen inte längre


Av Sara - 26 november 2015 07:55

- Grabbar har ni sätt mina hörlurar?
- Dom är inne på toaletten
- Okej, men vart är mina träningsskor?
- Dom står på köksbordet


Det är ju tur att mina barn har lite koll på mig på morgonen.
Det tråkiga här är att straxt efter det här så brakade helvetet loss.
Conny tjurade till för att vi (enligt) honom gick fel väg till dagis
Och varför går vi till dagis, varför tar vi inte bilen?
Varför, varför, varför

I dom här lägena är jag så glad över att jag har mina vänner, vännerna man kan ringa o gnälla o svära till men som alltid får en på bättre humör. Vänner som hittar lösningar på ens problem eller som alltid säger det man vill höra.

Tack vännen för att du hjälpte mig att få en bättre morgon

Av Sara - 25 november 2015 22:14

Ibland behövs det inte mycket för att man ska inse hur mycket en del människor betyder i ens liv.


När allt känns skit och man känner att man inte orkar mera så står dom där o tar emot än
Dom finns där, dom lyssnar, dom stöttar, dom torkar dina tårar från din kind, dom får dig att le trots smärtan du bär på

Det är dom vännerna man vill ha för alltid

Av Sara - 21 november 2015 22:38

Ibland funderar jag på varför jag ens har kvar dig i mitt liv.
Varför jag låter dig utnyttja mig och behandla mig som skit.

Allt handlar om vad du vill,
allt handlar om vad du tjänar på det
Det kanske är dags att ta tag i saker och ting och inse vad våran vänskap egentligen är - falsk

"Behandla andra så som du själv vill bli behandlad"


Av Sara - 18 november 2015 22:55

Ibland undrar jag hur mycket en människa egentligen ska orka.
Hur mycket orkar man?
När kommer man till den gränsen att man inte orkar mera?
Hur gör man då?
Hur går man vidare?
Kan man gå vidare?

Om jag faller nu, vem tar emot mig då?

Av Sara - 18 november 2015 08:41

Do you ever think of me when you lie,
Lie down in your bed, your bed of lies?


Att vilja och göra är två olika saker
Ibland är det enklare att bara stå bredvid och titta på.
Stötta och finnas där
Hoppas att man gör rätt val, tar rätt beslut

Hur vet man vad som är rätt och vad som är fel!?

Gör jag rätt?

Av Sara - 11 november 2015 08:59

Energin är inte vad den en gång var, idag är den väldigt svårhittad.
Grabbarna sitter o tittar på tv i lugn och ro *peppar peppar*
Vi ska gå ner till deras farmor en sväng så fort jag har betat av mina måsten.
Listan är lång och orken kort 😕

Men det är ju bättre att komma igång nu än att skjuta upp det hela tiden...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards