Alla inlägg den 2 april 2017

Av Sara - 2 april 2017 23:16

Hade egentligen inte tänkt börja blogga igen men ibland är det skönt att få skriva av sig. Gnälla lite, rådfråga och framförallt bara skriva det man tycker, tänker och känner!
Idag är en sån dag där jag tänker gnälla!
Gnälla på/om han jag kallar spermadonatorn -> min man -> barnens pappa! Kärt barn har många namn ;-)
Nils somnade inne hos Conny runt 16 tiden, jag och Conny skulle åka iväg och träna så jag sa åt Koffe att väcka Nils så det inte blir för många timmar.
När Conny och jag klev innanför dörren runt 18 låg Nils fortfarande och sover!!!
"Jag har försökt att få honom att vakna" jo tjena hur då!? Visst jag vet också att han är super svår att väcka, men att han somnar så tidigt är inget bra! O ska jag vara ärlig tror jag inte Koffe gjorde sitt bästa för att väcka honom. Men det är min åsikt!
I det här läget är det bara att bära in honom och lägga honom för natten men nej! Då lyckas idioten *ja, jag kallar min man för idioten* väcka honom. Så nu sitter jag här med unge som vägrar att sova!
Koffe la sig till rätta och struntade I problemet som vanligt medans jag mamman får lösa allting!
Så här sitter jag, dö trött med en unge som vägrar sova! Varför är det just mamman som ska få mindre sömn på vardagarna? Är Koffe ledig dagen efter brukar han ta barnen om nätterna, nu var det visserligen evigheter sen Conny va vaken på natten - om man bortser från magsjukan i januari månad. Men ändå! Jag vill också lägga mig ner o jag skita i världen som någon annan ändå räddar åt mig, lägga mig och skita i allt vad problem är och förvänta mig att någon annan tar hand om mina problem!
Kan man slå stekpannan i huvudet på honom? Karln alltså inte Nils, eller ;-)

#supermorsan
#sömnlösanätter #grinigmorsa

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards