Alla inlägg den 5 april 2017

Av Sara - 5 april 2017 15:07

Det fina med att ta en power nap är att man aldrig vet hur länge den kommer vara.
Jag är hemma från jobbet o jag vabbar med Nils som är hängig. Vi käkade en tidig lunch, sen skulle vi se en film och jag skulle sätta igång med alla måsten ett hem har. O mitt hem har just nu mer måsten en folk kan tänka sig! Jag överväger verkligen att skaffa ett hembiträde så less är jag på att städa och jag plocka!
Iallafall vi satte igång filmen o nästa gång jag tittar upp är när min telefon ringer, jag har lyckats somna till. Aja, ingen fara Nils har skött sig och Conny ska gå hem själv från skolan.
Helt plötsligt ringer det på dörren och jag klockan är 13.50 Helvetets jävla skit! Jag har lyckats sova bort hela jävla dagen! Öppnade och släppte in Conny, pratade med honom och försökte komma igång med alla måsten. Något som inte lockar för fem öre idag, jag skulle kunna lägga mig och sova bort resten av dagen men både barnen och Koffe vill att mat så lika bra att sätta igång ordentligt.
Raggmunk smeten är klar så nu ska det börjas stekas. Hoppas jag hinner med något mer innan Koffe kommer hem från jobbet!

#supermorsan
#powernap

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards