Alla inlägg den 8 april 2017

Av Sara - 8 april 2017 07:47

Sitter här på jobbet och funderar på allt som händer i världen. Oftast när det händer något terrordåd tänker man - Ooo va skönt att det inte hände här!
Wake up! Nu hände det här! I våran huvudstad där, mitt på blanka dagen, mitt i city! Vad händer nu? Vad kommer svenska regeringen göra nu? Vad kommer svenska folket göra nu? Varför hände det här? Kommer det hända igen?
Frågorna är många men är det någon som har svaren? Är det någon som egentligen vet vad som hände? Varför det hände? Kommer det hända igen!?
Hur man än vrider och vänder på det så blir frågorna bara fler, egentligen tror jag ingen har svaren på frågorna... Vill vi ens veta svaren på alla frågorna?

Jag vet att jag vill bara hem nu, jag har ca 7 timmar kvar så får jag åka hem till mina älskade barn, pussa på dom och säga hur mycket jag älskar dom.
Det är i dom här situationerna som man inser vad som är viktigast, vilka man vill ha i sina liv och varför.

#supermorsan
#stockholm #stockholm2017

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards