Alla inlägg den 3 september 2017

Av Sara - 3 september 2017 19:19

Att va mamma till Nils kan vara en riktig utmaning ibland, det är ett kärleksfullt äventyr där ingen dag är den andra lik.
Idag är en sån dag, inte lik någon annan dag! På något sätt lyckades han skära sig på glas i badrummet, min första tanke var att han fått tag på en rakhyvel men så upptäckte vi att någon har haft sönder min ena ljuslykta i badrummet. Eftersom vi inte vet vem av herrarna det är som haft sönder lyktan så lägger vi locket på. Jag orkar inte skälla på dom, vi kommer ingen vart med att skälla på båda men samtidigt måste jag erkänna att jag är imponerad. Dom har nämligen sopat under allt glas under badkaret så vi inte skulle märka det, dom är inte så dumma.
Efter mycket om och men har vi lyckats få stopp på blödningen, nej det är inte djupt, och lyckats sätta dit strips och linda om fingret. Vet inte hur Koffe lyckades men jag gjorde det inte. Är ju inte så lätt med ett barn som inte kan vara still mer än i 30sekunder. Får hoppas att det ser bra ut imorgon och att vi gjorde rätt o att inte åka upp till sjukhuset. Känns ju löjligt att åka upp för ett lite skärsår, det påminner om ett skärsår ifrån när man skär sig på papper.

#dendärnils
#supermorsan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Skapa flashcards