Alla inlägg under februari 2010

Av Sara - 20 februari 2010 12:30

Idag kommer jag tillbringa hela dagen hemma hos mina föräldrar tillsammans med Junior.

Koffe har åkt till Stockholm och ska se Rammstein live. Då valde jag att sova över hos mina föräldrar så att jag slipper vara själv och så att ja kan få lite hjälp med Chili.

Fördelen med att vara hos mamma och pappa är att man får så god mat   

Det finns inget bättre än mamma och pappas mat

Nae nu ska jag sätta mig och kolla på sporten med pappa. Ända gången jag tittar på det är när jag är här hemma.


Av Sara - 19 februari 2010 19:46

Idag blir det att ta det lugnt här hemma och titta på Let's Dance

Egentligen tycket jag inte att det är bra men ändå tittar jag.

Finns inte mycket annat att se på en fredagkväll.

Imorgon ska jag, Junior och Chili sova hemma hos mamma och pappa. Koffe åker till Stockholm och ska se på Rammstein. Och sova själv hemma är ingen höjdare. Så nu passar han på att gosa med Junior när han ska vara ifrån honom hela dan imorgon.
Så jag ska nog passa på att äta medan det är lugnt



Av Sara - 13 februari 2010 22:57

Idag har vi varit och hälsat på min farmor och farfar. Det var riktigt trevligt, speciellt när dom inte visste om att vi skulle komma   

Jag ringde innan och kollade vad dom gjorde osv men jag sa aldrig att vi skulle komma förbi och hälsa på.

Så nu har lille Junior träffat sin gammel farmor och gammel farfar   

Min faster kom förbi och hälsade/tittade, jag tror hon blev kär i Junior.

Men vem blir inte det !?

 

Nae nu ska jag krypa ner i sängen medan Junior fortfarande sover.

  


Av Sara - 12 februari 2010 23:00

Äntligen så kunde vi gå förbi mammas jobb och hälsa på. Efter allt mitt vankande på det där jobbet så fick dom äntligen träffa mitt lilla underverk.

Dom har väntat och väntat på att jag ska komma förbi och idag gjorde jag äntligen det.

Roligast va att se hur dom blev när det kom en liten bebis på besök. Jag tror inte någon utav dom fungerade normalt   

Som vanligt blev det att man satt där ett par timmar, men Junior sov nästan hela tiden så jag satt och kopplade av medan dom andra jobbade.

 

Men runt 14-tiden va det dags att röra sig hemåt, så vi hämtade Cajsa lite tidigare från frita. På så sätt kunde jag få lite hjälp här hemma   

 

Tack Marie och Micke för dom fina kläderna som Junior fick

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards