Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Sara - 25 juli 2010 22:21

Den här dagen började inte som jag hade planerat den.

Gårdagen blev inte heller som jag hade tänkt mig!


Vi hade planerat att fortsätta packa (som vanligt) men blev istället barnvakt åt lilla Majken. Så istället för att packa valde vi att titta på film!

Så Koffe och jag satt med varsin unge i knät och tittade på Wallander - Vittnet


Det slutade med att Majken sov över, egentligen inget problem förutom att hon sov i vardagsrummet och Cjr i sitt rum. Så jag visste inte riktigt vart jag skulle sova. Men dom kom världens underbaraste människa hit.

Jessica (våran barnflicka) kom hit och sov på soffan så hon hade koll på Majken och jag på Cjr.

Koffe va ju också hemma men han behövde ju sova!

Majkens pappa kom och hämtade henne vid 9 imorse, då gick jag och la mig och fick sova fram till klockan 1!

Tack ÄLSKLING!


Nu på kvällen har vi packat ner nästan hela köket!

Så nu är det inte mycket kvar!

Imorgon blir det full rulle för på kvällen går förhoppningsvis första lasset


GOD NATT

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards