Alla inlägg den 4 november 2016

Av Sara - 4 november 2016 15:12

Jag älskar telefonförsäljare eller nu ljög jag ju lite.
Jag älskar telefonförsäljare när dom ringer till svärmor/svärfar :-)
Jag är ganska snabb leverans svara i deras telefoner när det ringer okända nummer :-)
Idag var det dags igen

Ett 08 nummer ringer och svärmor vägrar svara, snabbt som faan sliter jag luren ur näven på henne o svarar:


Jag: Tina.
Telefonförsäljaren: Hej, mitt namn är Johan och jag ringer från postkodlotteriet.
*en massa rappakalja om vilket bra erbjudande han har, hur mycket det kommer kosta och viktigaste av allt -> hur mycket man kan vinna*
O så avslutar han med: Ska vi inte slå till?
Jag: Jag är spelmissbrukare....
*pinsamt tystnad*
Telefonförsäljare: em, em, jag måste iallafall få önska dig en trevlig helg *klick*


Där fick vi oss ett gott skratt vid lunch bordet.
Edwin tyckte att jag lät precis som svärmor när jag pratade med telefonförsäljaren :-)
Övning ger färdighet ;-)

Det va nog lika kul som den gången jag sa att svärfar inte använder kalsonger o aldrig gjort under våra 20år tillsammans.
Stackars telefonförsäljare som precis sagt att han varit prenumerant på kalsonger :-D

Längtar redan till nästa samtal ;-)


#supermorsan #telefonförsäljare

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards