Alla inlägg den 25 april 2017

Av Sara - 25 april 2017 08:47

Fuck that - idag vill/orkar jag inte vara mamma/fru!
Idag är ej sån där dag där hela jävla världen är på väg att gå under! Skorna är försmå, kläderna duger inte, frukosten är äcklig i helgen ute faller det där jävla lappmöglet fast hela svenska folket bett Moder Natur att sluta med skiten!
Ja, den här dagen började bättre än vad den fortsatte! Alla var vi på toppen humör när vi vaknade men så hände något, allting blev Skit och jag förvandlades till den där monster mamman jag inte vill vara. Conny och jag hamnade i bråk om ALLTING! Hur kan allting gå fel på 5 minuter!?
Har bett Karln tanka bilen i en vecka - men Nae det har ju inte blivit gjort så idag fick jag göra det själv - jävla Skit maskinen funkar inte som jag vill så jag överväger att slå den sönder och samman!
Lämnar Conny på skolan och pratar med Nils om dagen, mitt i allt ringer hans far o h lyckas återigen få mig på slottet humör!
Nu har jag lyckats tappa humöret minst 20 gånger sen jag lämnade sängen 06.40 *klockan var då 08.20* Hur är det ens möjligt? Är det mig det är fel på eller är det alla andra? Är det min kära man och mina älskade barn som inte riktigt förstår sig på mig själv eller behöver jag några mirakel piller som får mig att må bättre!?

Under dom två timmarna jag har varit vaken har jag känt mig som världens sämsta mamma för många gånger, jag har tappat humöret för många gånger.
Men när min minsta prins kryper upp, ger mig en puss och säger "det blir bra snart mamma" då vet man att man har gjort något bra


#supermorsan

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards