Alla inlägg den 10 maj 2017

Av Sara - 10 maj 2017 19:45

Sakta men säkert kommer dagen närmare, dagen jag en gång älskat som blev dagen jag sörjer.
Alla känslor som blandas, blir till skratt, tårar och panik. Livet är så orättvist, mitt egoistiska jag undrar varför just då? Kunde det inte bara skett ett par timmar tidigare. Mitt riktiga jag bara flyter med, saknar dig och allt du gjorde.
Funderar på hur det hade varit om du hade varit kvar här. Vad du hade tyckt och tänkt om saker. Jag kan fortfarande höra din röst, höra ditt skratt och hur du skällde på pappa.

Jag kan inte förstå att det redan gått 7 år, 7år av sorg och saknad

Av Sara - 10 maj 2017 16:07

Varför har hemmet så jävla många måsten? Varför finns det ingen god liten fe förälder som kommer hem till mig och städar upp all röra som blir hela tiden?
Tvättberget blir bara högre och högre, då menar jag inte bara den smutsiga högen utan även den rena högen. Vem faan tycker om att vika tvätt? Varför finns det ingen maskin som viker tvätten åt mig!? O hänga tvätten - kan den inte göra det av sig själv!?
Usch och fy, tvi och blä!
Köket ser ut som hej kom och hjälp, men ingen hjälp kom!
Om jag ligger kvar här i soffan kanske någon annan gör jobbet åt mig? Eller så kanske barnens pappa kommer hem med super energi och vill städa upp allt här Hemma helt själv!?

Men Nae, ska något bli gjort får man göra det själv

Även om jag hellre ligger här och njuter
I
\/

#supermorsan
#husetsegnapiga

Av Sara - 10 maj 2017 10:00

Att Koffe och jag är olika visste jag redan, men shit vilka olika morgonrutiner vi har och vad olika vi gör. Nils vägrar verkligen gå upp, jag säger till max 2 gånger medans Koffe fick tjata som... Conny däremot går mer eller mindre upp direkt och en annan får tjata som...
Hur vi ger barnen Kläderna är också olika, han lägger kläderna som en gubbe på golvet och jag lägger dom i en hög på golvet med plagget dom ska klä på sig högst upp :-)
Hur gör ni på morgonen?

Nu sitter jag hemma hos svärmor igen och ska försöka plugga lite, vem tycker inte om att läsa om KOL!?
Svärmor servar med kaffe så jag orkar hålla mig vaken. Är vrålhungrig men bedövad i halva ansiktet efter ett besök hos tandläkaren så kaffe med sugrör funkar lika bra :-P

Står i valet och kvalet om jag ska ringa på ett jobb eller om jag ska avvakta och se ifall det händer något mer där jag är nu. Just nu är det alldeles för mycket helt enkelt...
Skulle kunna lägga mig ner och gråta

#supermorsan

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards