Alla inlägg under augusti 2009

Av Sara - 23 augusti 2009 10:17

Det var ingen rolig dag igår, den ballade ur helt och folk blev lessna. Men det är en ny dag idag så vi behöver inte gå in på det. Men jag kan lova att vissa personer ska akta sig nästa gång… Inga namn nämda

Av Sara - 22 augusti 2009 18:16

Då blir det utgång ikväll med Trodde inte det men så blev det. Undra vad vi ska hitta på idag då.

Kanske gå marknaden som var inplanerad igår och kanske låta grabbarna åka lite karuseller eftersom jag inte får

Av Sara - 22 augusti 2009 16:15

Då har man varit på marknaden med mamma och Therese

Pappa var ju i Tyskland så då passade jag och Therese på att ha lite egen tid med mamma och hennes pengar

Lika bra att passa på när pappa inte är i närheten och kan säga nej

Av Sara - 22 augusti 2009 09:13

Det var riktigt trevligt igår Trodde faktiskt inte att man kunde ha så kul med Jenny Men jag har alltid haft någonting emot henne. Vet inte varför men det är någonting mellan mig och Antes tjejer.

Vilket som så hade vi jätte trevligt och brände lite pengar Vi åt på en tapas restaurang och det var riktigt intressant att göra med Koffe och Ante som verkligen kan gnälla
Det blev inte så sent för det började spö regna Så vi struntade i fyrverkerierna och åkte hem runt 22:00

Men då satte vi oss och kollade på film istället Eller försökte snarare, alla var så himla trötta så vi gick och la oss straxt efter midnatt.

Av Sara - 21 augusti 2009 19:12

Snart blir det utgång med Koffe, Ante och Jenny. Det ska bli riktigt kul, vi sa att vi skulle äta ihop också så vi får se vart vi hamnar Hoppas kvällen blir riktigt rolig

Av Sara - 21 augusti 2009 11:10

Idag var jag och Koffe på det andra och eventuellt det sista ultraljudet. Allting såg jätte bra ut och det kändes bra fick jättebra bilder på den lille Roligast var när han satte upp foten mot oss för att visa vilka stora fötter han har

Lik sin pappa, så idag har jag gått 19+2 veckor och min lille är 19cm lång och har fötter som är 3cm långa

Inte konstigt man får ont emellanåt när han sparkar till

Av Sara - 21 augusti 2009 07:37

Ante och jag var som sagt nere på stan igår och tittade på fyrverkerierna (som inte var så bra).

För att vara snälla mot Jenny så följde vi henne till bussen som skulle avgå 23:05 och våran skulle avgå 23:03.

Ganska bra tyckte vi När vi kom ner till stationen 22:55 dröjde det inte länge innan hennes buss dök upp. Dom hade räknat med att den skulle vara full så dom började lite tidigare med att ta på folk. Ett ganska smart drag av östgötatrafiken

Ante och jag stod vid våran hållplats och väntade på våran buss som aldrig dök upp. Vi frågade dom som jobbade där och dom meddelade att bussen var lite försenad.

Okej tyckte vi, men när det hade gått 20minuter efter avgångs tid så ringde jag upp dom. Då påstod både dom och buss chauffören att bussen hade varit där 23:19 och att vi måste ha missat den.

Hur i helvete kan man missa en buss om man har stått där i halvtimme!?
Det var Ante, jag och två till som stod där och alla fyra kan väll inte vara så dumma att dom missar en buss!?
Jag sa åt herrn i telefon att han fick vara så god att han ordnade att vi kom hem. Självklart började han strula men fröken Carlsson ger sig inte så lätt så det slutade med att en av deras egna personal kom och körde hem oss
Vad har vi lärt oss av det här?

Jo, östgötatrafiken suger verkligen

Av Sara - 20 augusti 2009 12:04

Gårdagen va underbar som vanligt Jag älskar verkligen fyrverkerier Har alltid gjort det och kommer nog alltid göra det

Ante lovade att han skulle ta med mig ut ikväll också

Koffe blir ju bara glad över att slippa.

Men imorgon ska vi gå tillsammans Koffe och jag alltså

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards