Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Sara - 12 augusti 2009 12:48

Då var det dags att sätta sig vid datorn igen och skriva ner lite vad som händer i mitt liv. Och det är ju inte lite nu för tiden


Jag har slutat på jobbet  kommer verkligen sakna J. Men innan jag slutade så lovade jag att vi skulle komma förbi och ta en fika när jag är lite tjockare


Det är 24 dagar kvar till bröllopet  Börjar bli lite nervös nu men det löser sig alltid. Vad är det värsta som kan hända?

(SVARA INTE PÅ DEN FRÅGAN)


Jag har ingen aning om hur långt gånget jag är. Antar att jag är den ända mamman som inte räknar dagar och veckor  Men jag vet att "han" mår bra. "Han" sparkar och rör på sig en hel del om kvällarna och speciellt på morgonen  Mamma får inte sova längre än till 8:00


Cajsa har börjat på Vrinneviskolan nu, hon går visserligen bara på frita nu när det fortfarande är sommarlov. Men från och med nästa vecka börjar hon och Elias i förskoleklass  Det är inget kul  Jag börjar bli gammal



Nae nu ska jag fortsätta busa med Edwin så ska jag fortsätta uppdatera mera ikväll 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards