Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Sara - 5 juli 2009 22:28

Då var den här dagen passé och en ny snart här. Imorgon ska man jobba ett par timmar  Inget man ser fram emot direkt men jag måste ju. Värst blir nog på torsdag när jag ska jobba ihop med denna där. Det är någonting som jag ABSOLUT INTE ser fram emot. Men vad ska man göra?


Dagen har varit riktigt bra . Spenderade lite tid med min kusin/brudtärna och bara njöt av solen. Lagom till solen gått i moln och regnet trängt sig fram hade vi tvättstugan  Ganska skönt att man slapp ha det när det är fint väder och har det istället när det regnar  Annars har vi bara legat och njutit av att det är söndag.


Chili har nu löpt i en vecka så jag funderar på hur länge en hund löper!? Jag vet att dom för- hög och efterlöper. Men hur länge!?

Av Sara - 5 juli 2009 20:25

Har någon sett min lilla Rosa? Han är borta  och jag kan inte hitta honom.

Han bara försvann och kom aldrig mer tillbaka. Han kanske har lämnat mig  Fast jag trodde att han älskade mig så bara försvann han. Förhoppningsvis har han blivit tagen av Aliens och då förstår jag att han inte kan höra av sig. Men om det är så att han sitter hemma och vräker i sig massa godsaker och skiter i att ringa mig så blir jag ARG

Så här såg han ut när han försvann, han är sken gravid med mig. Fast han började ett år före mig också  

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards