Alla inlägg den 3 september 2012

Av Sara - 3 september 2012 22:00

Den där Jossan hon är inte alltid så lätt att få tag i. 3 av 4 gånger svarar hon inte i telefonen och tror ni att hon ringer upp sen!? Nja, om hon mot förmodan skulle komma ihåg att ringa upp så är det efter 3-4dagar ;-)
Så snacka om att jag fick en chock idag när hon svarade redan efter förstå signalen!!! Blev lite mobbning (för att hon är sämst att svara i telefonen), skit snack, skvaller och självklart barn snack :-)

 

Efter mitt och Jossans lilla snack var det dags för mig och barnen att göra något annorlunda, nämligen åka buss. Jag tog körkort av en (egentligen flera) anledning och det var för att slippa den där jävla östgötatrafiken men efter många funderingar kom jag fram till att när jag och barnen ska till sensus tjänar jag minst 50kronor på att ta bussen ner till stan så varför inte spara in lite pengar!? Conny tycker det är jättekul/spännande att ta bussen men min personliga åsikt ska jag nog inte skriva här… Jag förstår inte hur vissa människor kan få körkort och framför allt inte hur dom kan få jobba i ett socialt service yrke…

Conny blev iallafall jätteglad över att få åka buss idag, men helst vill han åka spårvagn men dom renoverar spåret så det får vi vänta med ett par veckor till, om jag inte hinner ge upp mitt ekonomiska liv innan dess.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards