Alla inlägg den 17 december 2014

Av Sara - 17 december 2014 12:33


Vad är det för fel på dig, varför vill du ha mig i din famn?
Vad är det för fel på mig, jag vill ju bara ha dig lite ibland?

Jag tror vi kommer ses, jag vet, vi kommer gå igenom det
Det där som vi hatar och vi bär

Jag kan inte förlora dig, för du har aldrig varit min
samt att vi ska bli två är omöjligt, förstå, en av oss är så kall

Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om

Nu har jag kommit hem, nu har jag, jag har tyglat mig,
jag har känt dig så, jag vill aldrig mer, mera känna så

Men när ditt vilda hjärta slutat slå
då ska jag minnas den tiden när vi brann ihop,
jag släckte din eld som jag vann

Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om

Du är naken nu, du är naken här för mig men jag ser inte dig

När allting är över, när du funnit sans ska du hata mig innerligt,
önska att jag inte fanns men jag hör av mig i natt, i natt

Jag ska få dig att hoppas, jag ska få dig att tro,
jag ska krossa ditt hjärta, ta ifrån dig din sol,
leka med dina känslor, rasera din bro, visionen av oss i min hand

Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om
Lärdom, Lärdom, lär om

Av Sara - 17 december 2014 12:13

Glöm inte bort, glöm inte bort,
Glöm inte bort att du är värdelös
och illa omtyckt för den du är.
Glöm inte bort att du är värdelös,
Det är väl inget mer med det?

 

E började sjunga på refrängen; glöm inte bort att du är världelös. Snabbt hakade jag på och vi sjöng och skrattade gott ihop. Efter ett tag berättade jag att jag alltid sjunger den för en av mina bästa vänner, när jag säger meningen kommer jag på mig själv och påpekar att hon och jag inte är vänner längre. E brister ut i asgarv och vill få det till att vi inte är vänner längre för att jag alltid sjöng den för henne   Sen tyckte hon att jag hade känsliga vänner som inte klarar av lite skämt. *haha* Älskar verkligen att jobba ihop med henne, hon får mig alltid på bra humör. Det går att prata med henne och ibland (med understrykning på ibland fast egentligen är det vädligt sällan) kommer hon med smarta kommentarer och bra råd. När jag mådde som sämst var hon en av dom stöttade mig igenom det, hon peppade mig att åka till jobbet fast jag inte egentligen ville. Så tack vare mina fina arbetskamrater och underbara vänner har jag lyckats komma så här långt   


Glöm inte bort, glöm inte bort, glöm inte bort,
Glöm inte bort att du är värdelös

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards