Alla inlägg den 3 september 2014

Av Sara - 3 september 2014 23:28

Det var inte igår som mitt stora hjärta kom in och ville sova hos mig
Passar ju mig utmärkt nu när hans far inte är hemma :-)
Hoppas att det går bättre att sova inatt än vad det gjorde igår... :-/

Av Sara - 3 september 2014 22:14

     


Hamnade på Harry Potter Exhibition idag, var riktigt kul att se och lyssna
 även fast jag inte hade full koll på att sista filmen var släppt...

O jo, jag har sett den men kommer inte ihåg så mycket av den...

Minne som en guldfisk!?
Camo blängde och suckade som bara han kan göra när jag frågade när dom skulle släppa sista...

Aja, det är mig vi snackar om så vad begär folk av mig!?

Konstigt nog fick jag inte en ända bild på honom...

Han gick ju för sig själv hela tiden och jag gick med Carro och Tesen

Kul var det hur som haver

Men nu är det färdig bloggat för idag så jag ska försöka sluta mina blå

Hoppas att man får lite sömn inatt...

 

#hatarattsovasjälv

#harrypotterexhibition #harrypottertheexhibition
#harrypotter #norrköping #iNorrköping

 

 

Av Sara - 3 september 2014 22:09

Tänkte bara visa hur det kan gå om tre bröder ska fälla ett träd ihop

Poängen med den här filmen är inte hur dom skulle ha gjort det, utan hur kul vi hade under tiden dom gjorde det

Så här går de ALLTID när dom ska göra saker tillsammans, enkel lösning?

Vad är det? Huvudsaken är att man gör det tillsammans och att man har kul


 

Hoppas ni hade lika kul som jag hade när jag filmade

 

 

Av Sara - 3 september 2014 21:54

Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever,

Skjut mig här och nu för nu kan jag dö,

Du får göra vad du vill,

Får göra allt och lite till,

Du får göra vad du vill med mig ikväll

 


I lördags var vi hemma hos Koffes bror och sambo,

efter ett par glas vin var min "svägerska" väldigt pratglad så jag passade på att filma henne

Jag fick absolut INTE lägga ut inläggen på facebook men min blogg var helt okej   

Så varsågod och lyssna (ni kommer inte se mycket då det är mörkt)

Skratta och njut


 
 
 

 

Tack Sabina & Ante för en underhållande kväll   

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards