Alla inlägg den 7 september 2014

Av Sara - 7 september 2014 21:52

Är det så här när man är kär när man är liten,

hur blir det då när man blir kär när man blir stor!?

 

 

Jag är så kär i den här bilen, jag vill verkligen ha den!

Jag älskar designen på den, inredningen och efter att ha läst om den så gillar jag även motorn   

Visst det var en massa extra saker som jag mest blir snurr i skallen av men fy faan vad jag är kär!

Så varför köper jag den inte? Priset kanske!?

Nja, vet ju inte riktigt vad den kostar än

Men den är inte släppt i Sverige utan testkörs i USA så jag får glatt vänta på min tur   

Så nu blir det att leta vidare efter en bil jag vill ha så länge... *suck*

Jag vill ju ha den bilen nu...

Helst igår...

Fick en kommentar om att det är så typiskt mig att bli kär i något som inte går att få tag på i Sverige...

Förstår inte vad hon menar   

 

 

 

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards