Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Sara - 18 januari 2015 23:11

Mycket ska man höra innan öronen ramlar av
Killkompisen gjorde årets (hitintills) roligaste tabbe.
Jag skrattade så jag tjöt av skratt och hoppas att även ni som läser får er ett gott skratt

God Natt

Av Sara - 18 januari 2015 20:44

I'll be there for you
Like I've been there before
I'll be there for you
'Cuz you're there for me too

Lugnet börjar lägga sig här hemma igen, barnens kusin har åkt hem efter ett par timmars lek och stoj.
Kusinerna vet verkligen hur man livar upp stämningen här hemma. När dom är samlade mår jag som bäst, att höra dom skratta ihop, se dom leka ihop
Det blev ett perfekt avslut på den här helgen som annars har gått i 110 men samtidigt varit perfekt.

Igår blev det en tripp till badhuset med Nils och Eric för att möta upp mamma och Cajsa.
På kvällen blev det en spelkväll med gamla goda vänner. Många minnen rullades upp på tapeten, saker som man både hade glömt och förträngt ;-)
Jag kan inte fatta allt dumt man har gjort men kul har man samtidigt haft :-)

Tänk va lite finns i sjön kan ta fram ur garderoben...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards