Alla inlägg den 3 november 2015

Av Sara - 3 november 2015 17:29

Ibland är det bra att få prova på något nytt, se nya saker och framförallt lära sig nya saker.
Inatt var jag inne och vikariera på ett annat ställe
Det var både kul och lärorikt. Till skillnad mot det jag är van vid så gick det i 120 hela natten. Jag tror att vi hade 20 min rast att äta på, och jag älskat
Nog för att jag var trött och mer än gärna hade åkt hem o lagt mig men det var fortfarande roligt. Det hände något hela tiden, larmen av löste varann men det var roligt hela tiden och svårt
Jag var ju trots allt på ny mark, människor som jag aldrig träffat förut men det Gick bra ändå.
Fick även med mig lite funderingar, saker som dom gör som vi andra kanske skulle ta efter
Dom hade en poäng det vill jag erkänna.
Frågan är om man kan få gamla hundar att sitta eller om dom är för inbitna i sina rutiner! ?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards