Alla inlägg den 28 juli 2016

Av Sara - 28 juli 2016 08:21

Morgontimmarna är guld värda. Den som går upp tidigt får mycket arbete uträttat

Vem kom på något så korkat?
Visst går man upp tidigt hinner man med mycket men all denna jävla stress på morgonen?
Först ska man vakna till själv (där skulle jag behöva 2 timmar men får nöja mig med 10minuter), sen ska barnen väckas, skulle jag säga att ni får glass till frukost kanske dom skulle gå upp lite fortare men nu får dom ju inte glass till frukost så ytterligare 10 minuter av morgonen springer iväg där.
Sen kommer vi till stora frågan, frukost! Ingenting i kylskåpet duger fast det är dom själva som valt allt. Efter mycket om och men hittar dom något som duger.
Dagis väskan är ju inte packad :-/
(Jag hatar verkligen sommaren på dagis när anledningarna är ihop slagna och man måste släpa all jävla Skit fram och tillbaka)
Kastar ihop den och dubbelkollar så jag har allting med mig till dagens möte - check

Får in barnen på dagis utan några extra bråk o sitter på jobbets parkering 30 minuter för tidigt...

Varför stressa jag för i morse?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards