Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Sara - 1 mars 2009 21:56

Nu har jag varit iväg och tränat lite, jag kan inte påstå att det gick speciellt bra men teknikerna börjar sitta ordentligt nu så vad kan gå fel? Namnen kanske men jag får plugga lite extra på namnen och hoppas att det duger.

Av Sara - 1 mars 2009 16:06

Det blev en liten kladdkaka idag som jag, Eric och Elias bakade tillsammans Det tyckte killarna var jättekul, roligast var nog att slicka skålen efteråt  Konstigt nog blev kakan som jag gjorde tillsammans med dom mycket godare än vad den jag brukar göra själv blev

Det är något jag måste fundera över, varför blev den godare än min? Nu ska jag bege mig hemåt och börja med maten, jag har varit duktig och gjort en matlista som jag ska försöka följa. Det brukar inte gå speciellt bra att göra det men man kan ju alltid hoppas

Av Sara - 1 mars 2009 08:46

Det är söndag och enligt Gud så är det en vilo dag. Men alla som känner mig vet att jag inte sitter hemma och vilar. Nae idag ska jag hem till dom 3 små och busa  lite, jag brukar försöka baka något så att vi har söndags fika som alla tål. Det tycker grabbarna är kul så vi får se vad jag kastar ihop idag.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards