Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Sara - 15 mars 2009 22:49

Lita aldrig på en karl, speciellt inte på min. Säger han att han är hemma till 23:00 så menar han egentligen imorgon någon gång för det finns inte en chans i helvetet att han vet om när han kommer hem. Men jag börjar bli van, det är oftast så när han jobbar över. Nackdelen är att jag hemskt gärna skulla ha honom hemma just nu.

Av Sara - 15 mars 2009 21:30

Nu har jag verkligen tröttnat på allting, jag vill bara rymma iväg och slippa all skit. Om jag ändå bara kunde rymma, rymma iväg från allt och alla. Komma bort ifrån all skit som händer just nu. Om det inte står något mer här så har jag lyckats rymma iväg ifrån den här skiten och vet inte när jag kommer tillbaka

Av Sara - 15 mars 2009 11:46

Dagen efter en fest brukar vara ett helvete för man är bakfull och mår illa. Så jag borde ju må bra vid det här laget eftersom jag bara drack Coca Cola igår kväll. Men nej så enkelt är det ju inte. Jag mår illa och känner mig bakfull, jag vet inte vart jag ska ta vägen för inne i sängen ligger Koffe och sover. Och han stinker öl så det är äckligt åt saken.

Av Sara - 15 mars 2009 00:45

Nu har jag precis kommit hem från kusinträffen. Det var riktigt trevlig fast jag inte trodde att det skulle bli det. Men ibland så blir det ju inte som man har tänkt sig (i mitt fall var det ju inte som jag trodde). Koffe åkte hem redan vid 22:30 han orkade inte längre och det förstår jag med, han var trött och har inte ätit så bra under dagen. Så jag skickade hem honom och fortsatte vara med och festa, fast nykter Det var trevligt det med Jag tänkte lägga upp bilder på facebook så att jag kan tagga alla som var med på festen Om jag lyckas med det iallafall

Godnatt

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards