Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Sara - 27 mars 2009 23:59

Jag och Koffe är fortfarande kvar hemma hos Tobbe och Tina. Koffe och Ante spelar nintendo wii och det är riktigt kul, för min del. Men inte för Koffes för han förlorar i baseball. I början var det roligt men nu börjar Koffe tröttna på att förlora så han kallar spelet för både det ena och det andra. I början när vi spelade var det roligt och allting kändes bra för dom behöver ha lite roligt men just nu verkar det som om det bara är jag som har roligt. Det går inte bra för någon utav dom just nu

Av Sara - 27 mars 2009 22:45

MAGNUS SAMUELSSON VANN! Rätt person vann Let’s Dance och jag är överlycklig. Tänk det kanske var min röst som avgjorde det hela  Eller, jag tror snarare att 75% av tittarna röstade precis som jag, på Magnus eftersom han är den som har utvecklats bäst i Let’s Dance.

Av Sara - 27 mars 2009 21:02

Vi har precis kommit hem till Tobbe och Tina, vi var hemma hos min mamma och hämtade Chili och följde Jossan än bit. Ute har de snöat så vi hade lite snöbollskrig på vägen. Jag prickade Koffe och Jossan flest gånger medan Ante bara sprang omkring som en yr höna. Men nu är vi inne i värmen igen så nu ska jag se slutet av finalen på Let’s Dance

Av Sara - 27 mars 2009 16:03

Nu står jag och gräddar våfflor i tre olika järn *pust* Ett glutenfritt och två vanliga. Det lär ju bli lite våfflor. Men det är ju så gott. Och sen kan man äta lite till frukost och det är ju lika gott med våfflor som mackor  Jossan skulle komma förbi och umgås lite senare, stackars Tobbe och Tina.

Av Sara - 27 mars 2009 14:45

Nu är jag hemma ifrån affären och ska snart börja med smeten till våfflorna. Vi ska bjuda hela familjen Carlson/Steiner på mat idag och då blir det våfflor. *Mmm* jag älskar våfflor  Nackdelen är att man får stå med allting dubbelt =  två våffeljärn, två smetar och två tallrikar. Det är ju eftersom två är gluten allergiker. Men vad gör man inte för familjen?

Av Sara - 27 mars 2009 00:45

26 00:45 Vad ska jag göra?Vad ska jag göra? Vad finns det jag kan göra? Koffe ligger i sängen (soffan) och har äntligen somnat. Han mår inte bra och det finns ingenting jag kan göra.  Jag kan bara finnas här som stöd nu, men hur stöttar man en person bäst? En person som precis har förlorat sin pappa? Vad gör man?  Just nu kan jag bara ligga här bredvid honom och finnas till ifall han behöver mig.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards