Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Sara - 7 oktober 2013 21:43

I don't care

and

I LOVE IT


Sen jag kom hem ifrån helgen (dygnet) hos kusin vitamin har jag bara njutit av livet, min(a) familj(er) och mina underbara vänner. Jag har insett vad och vilka jag har och vilka som bara utnyttjar mig för den jag är eller vad jag har. Jag har helt enkelt tröttnat på vissa människor och försöker tänka mig för innan jag ställer upp på alla andra. Jag måste börja tänka på mig själv mera och inte alltid finnas där för alla andra. Jag har skjutit mina studier åt sidan för att någon ringt och behövt hjälp, jag har fixat och donat bara för att hjälpa alla andra. Detta slutade med att jag inte lät mig själv sörja, jag hade varken tid eller orken. Det slutade med att jag övervägde och lämna allt. Ta den enkla utvägen och lämna min underbara familj och börja om på nytt. Att bara fly

Nu är jag glad över att jag tänkte efter, åkte iväg och lät mig vara jag. Att inte bara vara mamma/fru/dotter/syster/vän utan att även vara jag

Jag har bestämt mig för att börja prioritera mig själv mera, låta mig göra saker som gynnar mig och ingen annan. En av dom sakerna är att jag kommer iväg och tränar varje söndag, mycket tack vare att Jossan ställer upp som kastdocka slagpåse. Det hade varit svårt utan henne men det finns så mycket annat som jag också skulle behöva börja göra. Ta tag i det här med skolan som exempel, varför skjuta upp saker till morgondagen när jag likaväl kan göra det idag!? Känner att all text är en ända röra, men det spelar inte roll, den här bloggen handlar ju om mig och dom sista två månaderna har mitt liv varit en ända röra...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards