Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Sara - 24 oktober 2013 22:46

Sova!? Vad är det och vad behövs det för? Är så jävla trött på det här nu, jag orkar inte mer. Är det meningen att det ska vara så här? Att en annan ska behöva ligga här och vara orolig? Jag vill bara få sova i lugn och ro... Få slippa oroa mig över att något ska hända under nattens gång...
Jag vill... sova...

Av Sara - 24 oktober 2013 18:45

Sakta men säkert börjar klockan närma sig sju... Grabbarna sitter och pillar i sig kvällsmat, även det sakta men säkert. Snart är det dags för sängen - då kan en annan krypa ner under täcket och titta på någon bra film. Jag har äntligen kopplat in tvn i vårat rum, tyvärr har jag ingen dvd där inne men det börjar bli dags att köpa en. Men det får vänta, det är mycket jag vill ha just nu och man kan inte köpa allt på en gång... Eller kan man?

Av Sara - 24 oktober 2013 10:21

Idag har vi en pigg kille här hemma

Han har inte kräkts något sen igår eftermiddag och febern verkar vara helt borta *peppar peppar*

Så nu håller jag alla tummar och tår jag äger och har för att ingen annan har blivit smittade

Mitt illamående verkar ha försvunnit och ingen av dom andra verkar ha någon symtom

Så nu kanske man hinner med att plugga lite mera här hemma och få lite undanplockat   

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards