Alla inlägg den 30 oktober 2016

Av Sara - 30 oktober 2016 21:40

En tripp till ikea utan att köpa ljus är tydligen ingen riktig tripp till ikea.
Så jag köpte 599 ;-)
Ska jag göra något så ser jag till att göra det med stil, eller som i det här fallet -> överdrivet :-P

Sjukstugan fortsätter här hemma, Nils är inne på dag 3 med feber, nätterna är värst.
Han är relativt pigg men ögonen säger något helt annat.
Inatt sov han nästan ingenting - jag fick inte sova alls. Ögonen har gått i kors fram och tillbaka hela dan.
Förhoppningsvis får jag sova inatt och han med.
Imorgon (inatt) är jag hemma med honom, sen får vi se hur vi löser resten av veckan.
Skulle vilja bli av med Sjukstugan nu men innan ska säkert jag bli sjuk. Koffe trodde att jag skulle ligga däckad redan idag men shiii fick han :-D

*gäsp*
Dags att släcka mina blå
Det här blev nog bloggens mest ointressanta inlägg någonsin





#supermorsan

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards