Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Sara - 5 mars 2010 21:15

Ibland är det viktigt med lite egen tid.

Vare sig det är jag eller Koffe som behöver det så är det en viktig grej när man har små barn. (Visst lät jag vuxen   )

Idag var det jag som behövde det, eller var det Koffe och Junior som behövde tid utan mamma!?

Vilket som så gick jag hemifrån en timme idag.

Jag gick bort till Pernilla för att bara komma hemifrån.

Det är alltid lika trevligt att komma tid, man kan verkligen vara sig själv där.


Pernilla, Lasse och Roffe (man

Av Sara - 5 mars 2010 17:15

Nu har jag (och Koffe) köpt våran första present till Junior sen han föddes

Jag, Junior och Helen (min kusin) va borta på centrum förut för att glo lite.

Så fick jag för mig att vi skulle gå in på Lindex för att fönstershoppa!

Och då hittade jag dom här mjukis brallorna;

Jag va ju självklart tvungen att köpa dom men jag hittade ju den här tuffa tröjan också;

Men den köpte min kusin åt honom

Visst är den tuff med taggarna på luvan


Tack snälla Helen

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards