Alla inlägg under april 2009

Av Sara - 13 april 2009 19:10

Koffe har varit på hugget idag och stor städat vårat sovrum. Det behövdes kan jag lova för jag lyckas alltid att strö saker omkring mig och sedan kastar jag inte allt skit i sovrummet Inte den bästa metoden men nu är det jätte fint där inne och jag ska försöka att inte stöka ner lika mycket där inne igen

Av Sara - 12 april 2009 12:08

Snart ska vi på lunch/middag hemma hos mina föräldrar. Det blir rester från gårdagens påskmiddag. Vi fick inte komma igår när allting var färskt och gott så vi får ta resterna som blev kvar ifrån gårdagens middag. Nae så illa är det ju inte, gårdagen var helt underbar och jag är glad att jag fick vara ensam med min älskade pojke. Dessutom så smakar maten oftare bättre dagen efter.

Av Sara - 11 april 2009 19:47

Påskafton och jag har varit hemma exakt hela dan Än så länge iallafall ;) Jag har små pysslat med saker som behövdes göra här hemma och umgåtts med min älskade pojkvän. Det har helt enkelt varit en underbar lördag

Av Sara - 10 april 2009 18:07

Ibland känns det lättare att fly ifrån ens problem istället för att lösa dom direkt. Prata om saker som är jobbiga, om saker som man helst vill undvika. Varför går man in i försvars position när man tycker att saker är jobbigt?

Av Sara - 9 april 2009 22:06

I wrote his name in the sand, but the water took it
I wrote his name on a stone, but the wind took it
I wrote his name on a paper, but the fire took it
I wrote his name in my heart, and it will be there forever

Av Sara - 7 april 2009 23:59

Det har inte varit någon bra dag idag. Jag trodde att allting var på bättrings vägen men tyvärr så blev det inte så och nu sitter jag här igen. Helt deprimerad och orkar inte med någonting längre. Varför vågade jag tro? Varför vågade jag hoppas? Varför blev jag glad? Det är bara att inse, det kommer nog aldrig att bli min tur

Av Sara - 6 april 2009 23:57

Det har verkligen varit en underbar dag idag Jag har varit med min mamma och mina tre älskade små syskon Det var inte igår som jag umgicks med dom alla samtidigt och det kändes skönt PLUS att jag äntligen har vågat hoppas på någonting som jag har längtat efter Tack Mamma för att du fått mig att våga hoppas och tro igen

Av Sara - 5 april 2009 21:55

Idag har jag varit med Jossan (igen) vi har haft en riktigt rolig dag tillsammans, precis som igår Vi försökte att vara lika duktiga som igår men det gick inte lika bra De var tråkigt och kallt Men gick gjorde vi iallafall så imorgon ska jag hämta henne på jobbet för att sedan ta en promenad hem (för motionens skull)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards