Alla inlägg under juli 2009

Av Sara - 18 juli 2009 18:20

Då var den här lördagen snart slut och vi har hunnit med massor. Vi började med att åka ner till stan för att se Johannes Årsjö spö skiten ur små killarna.

 

Sen blev det bio med Koffe, Dennis och Daniel  Vi såg den nya Harry Potter och dom som säger att den är bra ljuger. Det var ju för fan en kärleksfilm och det var  inte vad jag var ute efter.

 

Framåt kvällen gick vi ut och åt med Jossan och Henke (precis som planerat). Jossan och jag ville ha en alkohol fri drink så det slutade med att jag beställde in 1½liter margarita

PLUS att jag lyckades betala notan. Tji fick Henke

Av Sara - 17 juli 2009 18:19

Ikväll blir det att umgås med Jossan och Henke.  Vi ska över dit och spela lite kort, Koffe och Henke ska troligen dricka lite öl. Imorgon blir det bio med Dennis, Daniel och Koffe och sedan middag med Jossan och Henke. Då ska jag betala notan.

Av Sara - 16 juli 2009 20:21

Nu börjar saker och ting komma ifatt mig om mindre än 2månader ska jag gifta mig. Om ca 5½månad ska jag bli mamma.


Hur kommer det gå? Kommer jag bli en bra mamma?

Kommer jag älska mitt barn? Kommer Koffe älska barnet?

Kommer Koffe och jag klara av det här?

Jag har så många frågar som jag inte kan få svar på.

Varför utsätter man sig frivilligt för denna oro som barn skapar?

Av Sara - 15 juli 2009 20:06

Jag gjorde en sak idag som gjorde min älskling så himla glad.

Det var så kul att se glädjen i hans ögon att jag inte ångrar någonting.

Det var jobbigt på ett sett men ibland måste man göra uppoffringar speciellt när man är i ett förhållande. Och det har jag gjort nu

Av Sara - 14 juli 2009 20:00

Just nu hittar jag bara negativa saker med att vara gravid:


  • Illa mående om man äter
  • Illa mående om man inte äter
  • Man blir större (man kan inte hantera sin vikt)
  • Kissnödig KONSTANT
  • Ont i ryggen
  • Orolig KONSTANT
  • Humörs svängningar (som man inte kan hantera)

Är det någon som kan berätta det positiva för mig!? Det ända jag har just nu är den första bilden på den lille. Undra vilket kön det är!?

Av Sara - 13 juli 2009 15:04

Nu har jag varit och handlat med min mamma. Tur att jag får följa med och göra det fast jag har flyttat hemifrån. Nae klart hon ställer upp, i annat fall är det ju hennes barnbarn som blir utan mat.

Efter handlingen bjöd mammar på lunch: MC Donalds! Och det var riktigt gott med trevligt sällskap.

Det är inte varje dag man får äta lunch tillsammans med sin mamma och sina små systrar.

Dennis gick iväg när han skulle äta med det är inget ovanligt.  


Chili ska sova hos mamma och pappa inatt.

Det är ju ovanligt när jag jobbar, dom kan aldrig ha henne när jag är hemma. Kan bero på att jag vill ha henne hemma då!


Nae nu börjar jag jobba snart så det är dags att gå in.

Undra hur det är att jobba 24 timmars pass!?

Av Sara - 12 juli 2009 22:23

Idag fick Chili träffa sin pojkvän, Emil. Trodde hon skulle bli gladare men det var tydligen inte hennes grej. Dom busade ett tag och sedan var det bra.

Efteråt gick vi förbi mamma och pappa. Rent ärligt så kände jag lukten av pappas köttbullar  och ända chansen att få en smak bit är att gå förbi. Och dom var lika goda som jag mindes.
Mamma berättade att hon och Therese skulle till smultronstället på onsdag men tydligen får inte jag följa med för jag har flytta hemifrån. Det ända man får höra nu för tiden och jag har verkligen TRÖTTNAT!!! Men jag duger fast jag har flyttat hemifrån när dom behöver barnvakt till Cajsa (som inte händer så ofta längre).


Just det mamma passade på att bada med kläderna på idag!!!

Av Sara - 11 juli 2009 18:20

Filmen var ganska bra, Daniel och jag kom på att det var dags att börja ta med några av dom små nästa gång vi vill se en barnfilm. Cajsa och Elias blir utmärkt

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards