Alla inlägg under juli 2009

Av Sara - 11 juli 2009 10:39

Då har man precis klivit av det här passet. Nästa pass är på måndag och då blir det 24 timmar *gäsp* Men vi får se hur det går! Ikväll/eftermiddag blir det bio med Daniel: Ice Age 3

Av Sara - 10 juli 2009 13:14

Idag var vi på sjukhuset och såg våran lilla bebis för första gången någonsin Det var så himla mysigt att se henne/honom för första gången och verkligen förstå att det där är min (och Koffes) lilla bebis. Bara våran  Jag älskar verkligen mitt liv just nu. Jag har världens underbaraste familj som stöttar mig i allting, underbara vänner världens mysigaste hund. Och framförallt världens bästa sambo/pojkvän blivande make/pappa. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom. Framförallt inte nu när vi ska barn tillsammans.

Av Sara - 9 juli 2009 22:53

Dagen har varit bra, va på stan med J och Tina vi passade på att äta lite lunch när vi ändå var på stan. Fy fan vad ont det gjorde, jag trodde att jag skulle dö. Toast (som är min favorit på fräcka fröken) tog en halv timme att äta upp. Tycker faktiskt synd om mig själv.


Meningen var att jag skulle sluta klockan 17:00 men jag och Emma fick åka upp till akuten med J. Han hade en spricka i knät så nu är han gipsad. Så det blev 5timmar över tid idag.


Av Sara - 8 juli 2009 19:50

Nu har jag nyligen varit hos läkaren på vårdcentralen för min "blåsa" Men det visade sig att det inte var en blåsa utan en virus infektion. Så han skrev ut något som heter Xylocain viskös, gör rent ut sagt så att hela käften domnar bort  Så har ingen känsel i mina läppar eller i min tunga. Men förhoppningsvis hjälper det, jag har nu fått i mig lite mat (TACK till den som uppfann panodil och andra mediciner)


Just det, om någon planerar att bli gravid akta dig för att bli sjuk samtidigt. Allting är bara till besvär och läkarna blir jätte orolig för diverse mediciner.

Av Sara - 7 juli 2009 19:48

Jag har fortfarande ont och kan inte äta. Blir ju lite orolig eftersom jag inte får i mig någonting och då får ju inte bebisen i sig något. Men jag avvaktar tills imorgon. Har ingen lust att gå till läkaren eftersom jag då kan missa jobbet och det vill jag inte. Så panodil blir det framöver för mig

Av Sara - 6 juli 2009 21:47

Idag ringde Rosa  Ganska genom skinligt med tanke på att han läser bloggen. Men tydligen så hade han jobbat kväll förra veckan så nu hade han lite tid över till mig

Av Sara - 6 juli 2009 20:29

Jag har en stor blåsa i munnen! Och självklart skyller jag det på min graviditet (kan alla andra så kan jag)

Mitt stora problem är att det gör så jävla ont. Smärtan går ner och sätter sig i halsmandlarna som jag inga har. Är det någon som förstår smärtan jag går igenom? Snälla hjälp mig då för jag kan knappt äta så ont har jag.

Av Sara - 5 juli 2009 22:28

Då var den här dagen passé och en ny snart här. Imorgon ska man jobba ett par timmar  Inget man ser fram emot direkt men jag måste ju. Värst blir nog på torsdag när jag ska jobba ihop med denna där. Det är någonting som jag ABSOLUT INTE ser fram emot. Men vad ska man göra?


Dagen har varit riktigt bra . Spenderade lite tid med min kusin/brudtärna och bara njöt av solen. Lagom till solen gått i moln och regnet trängt sig fram hade vi tvättstugan  Ganska skönt att man slapp ha det när det är fint väder och har det istället när det regnar  Annars har vi bara legat och njutit av att det är söndag.


Chili har nu löpt i en vecka så jag funderar på hur länge en hund löper!? Jag vet att dom för- hög och efterlöper. Men hur länge!?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards