Alla inlägg under juli 2009

Av Sara - 5 juli 2009 20:25

Har någon sett min lilla Rosa? Han är borta  och jag kan inte hitta honom.

Han bara försvann och kom aldrig mer tillbaka. Han kanske har lämnat mig  Fast jag trodde att han älskade mig så bara försvann han. Förhoppningsvis har han blivit tagen av Aliens och då förstår jag att han inte kan höra av sig. Men om det är så att han sitter hemma och vräker i sig massa godsaker och skiter i att ringa mig så blir jag ARG

Så här såg han ut när han försvann, han är sken gravid med mig. Fast han började ett år före mig också  

Av Sara - 4 juli 2009 23:04

Då var man färdig med den här dagen och snart börjar en ny.

Det var ju inte så roligt och komma upp i morse och se hur köket såg ut

Fullt av slipdamm överallt och en massa ölburkar på diskbänken  Men det får man väll ta när två karlar ska göra någonting


Tog en långpromenad med Chili innan jag började röja här hemma. Så nu har jag till och med tvättat fönstren (va ett tag sen). Så imorgon blir det att svabba av igen, hänga upp lite gardiner och borra upp tavlor och hyllor i köket. Det kommer bli så fint när det är klart   Hoppas jag iallafall

Av Sara - 3 juli 2009 21:52

Nu är grabbarna äntligen klara med att tapetsera  Självklart var jag tvungen att ta före och efter bilder. Men jag har inga på den förra tapeten utan bara på betongväggen


Staffan håller på med den första våden, det är lite skillnad på färg


 Nu har dom i stort sett kommit halvvägs  Visst är dom duktiga

Nu är dom klara, blev ingen bra bild med det ljuset som ligger på men jag ska borra och ha mig imorgon så det blir nog lite bilder då med

Av Sara - 3 juli 2009 21:20

Insåg precis att det bara är 64dagar kvar till bröllopet går av stapeln  När man ser saker i siffror så blir allting mera verkligt. Och än har jag inte ordnat med allting. Tur man har en lista att gå efter  Och en mamma som är 100% involverad. Undra hur jag mår när det bara är 4dagar kvar. Då är jag säkert jätte nervös  Blir skönt när allting är över och man kan koncentrera sig på "junior"


Men jag längtar tills MIN och KOFFES bröllopsdag

Av Sara - 3 juli 2009 19:20

Kom hem från mor och far runt 14:00 och fick för mig att städa av lite här hemma. Dammsög och svabba innan Koffe kom hem. Men nu ser det ut som fan igen. Tänkte ju inte riktigt på att Koffe och bror skulle tapetsera så nu är det ju spackel damm överallt i köket  Så nu får jag städa imorgon igen och det var inget jag hade planerat in  Men det blir ju fint i slut ändan och det är nog det som är huvudsaken

Av Sara - 3 juli 2009 10:15

Vakna upp som vanligt med magen i vädret. Den är så jävla svullen på morgonen.

Dagen är lite halvplanerad ska till bolaget och köpa bärs till bror och Koffe, mamma ville ha några cider när hon kommer hem så jag tänkte vara lite snäll och langa åt henne med

Koffe och Bror ska tapetsera mitt kök sen ÄNTLIGEN så kommer det bli klart och fint  Förhoppningsvis iallfall. Vi får se hur det går med öl och tapeter

Av Sara - 2 juli 2009 23:04

Jaha, då har man varit på Sjöberga igen  Tesse och jag tog bilen ut för att hälsa på lite och sen för att bada

Efteråt blev det Leon's nu har jag varit sugen på cola milkshake så jävla länge och nu fick jag den äntligen  *Mmm* va gott det var och speciellt med fish and chips till  Har ju fått dille på fisk men det kan ju bero på att jag är gravid (som alla pointerar hela tiden)


Nae nu väntar Koffe och sängen

Av Sara - 1 juli 2009 16:59

Under gårdagen lyckades jag att få en ÄCKLIG FÄSTING mellan benen. Inte så exakt som det låter kanske men den satt två centimeter från bikinilinjen och det räckte. Så känslig som jag är just nu så ringde jag pappa men han hjälpte mig inte. Så jag fortsatte att tjura fram tills Jossan och Annie kom förbi och tog bort den. TACK Annie du är en ängel


Ikväll blir det att åka och handla, ska bli skönt  Dessutom har jag gjort en matlista för resten av månaden (fram till nästa lön) Undra hur länge jag håller mig efter den, den här gången.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards