Alla inlägg den 4 december 2013

Av Sara - 4 december 2013 09:42

Jo men 13minuters väntekö är ju helt okej! Det är ju precis vad jag har tid med

Om det nu hade varit så att det BARA var dom där 13minuterna

Nu har jag suttit i telefonen i snart 15minuter och har kö plats 186 SNYGGT JOBBAT försäkringskassan ni håller era telefontider!

Ännu mera retar det mig att när jag väl är klar med dom i telefonen så måste jag ringa upp dom igen för att Koffe ska prata med dom *suck*

Vem som helst skulle kunna göra deras jobb:

  • 30dagar på sig att handlägga ett ärende = jag skjuter upp det lite till
  • Telefonkö - jag trycker på knappen upptagen så kan jag dricka lite mera kaffe
  • Vara trevlig - varför då? Jag kommer ju ändå aldrig träffa på människan
  • Förklara en sak normalt - nae, om jag förklarar en sak suddigt blir personen sen med papprena och jag kan skjuta upp handläggningstiden

Det där med trevlig har jag bara hört, aldrig råkat ut för det själv men något sånt här tror jag att dom har sina kurser... Borde jag tilägga något? Nu är jag upp i 20 minuter och har 113 i kön... YEAAAH! Jag kanske kommer fram imorgon

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards