Alla inlägg den 13 december 2013

Av Sara - 13 december 2013 22:50

Det var längesen jag blundade och allting snurrade efter ett (många) glas vin. Men vad mer kan begära efter en trevlig kväll med syster och svärmor :-) Min stavning är inte den bästa ikväll men jag kan lova att jag inte är speciellt nykter när jag skriver det här. Vilket som så har kvällen varit super trevlig, kvällen började hemma hos mig med middag och vin (syster yster hade en "romantisk" kväll med Koffe) där jag våldgästade dom och tog över vindrickande, Det slutade med att jag+syster yster våldgäsyade svärmor med en bag in box och diskuterade självförsvar...

Självklart var svärfar inblandad (det är han som har kunskapen) och vi kom in på saker syster yster lärde sig för 10år sen njaaa, det funkade inte riktigt men grunden funkade. Jag hade självklart inte gett mig om jag hade varit en våldsman. Bitmärkena finns kvar imorgn och syster yster vet gunderna av det jag har jobbat med dom senaste veckorna.

Ber återigen om ursäkt för min stavning, ska bli kul att läsa det här imorgon! God Natt så länge

 

Puss Puss

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards