Alla inlägg den 12 december 2013

Av Sara - 12 december 2013 10:21

Skulle inte hellre än ligga i sängen och sova bort dagen. Natten var ett rent helvete, Conny hade 40graders feber - varm som jag vet inte vad + Nils som ska ligga PÅ en - varmt som jag vet inte vad! Så där ligger man med ett element bredvid sig och ett på sig (Nils hade inte feber utan är varm i sig) och ska försöka sova. Det gick inte speciellt bra, när jag försökte flytta på Nils vaknade han och började bråka. Efter många om och men, bök och stök somnade alla och låg som i en liten orm bunke. Idag är jag helt slut och orkar inte med ett skit. Försöker plocka iordning lite men allt känns SÅÅÅÅ jobbigt när man är trött.

Conny har iallafall ingen feber idag, något positivt. Fördelen är också att man kan halv sova när man har honom hemma, det går ju inte med Nils som bara hittar på dumheter så fort han får chansen...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards