Alla inlägg den 8 december 2013

Av Sara - 8 december 2013 21:35

Aha, jag fattar! Det där med att vara rak och ärlig gäller bara när det passar dig! Att tjura till som en fjortis bara för att du inte får som du vill är helt okej!? Att sitta där och gömma sig kommer man inte långt på. Ta tag i din problem istället för att gnälla så blir det bra i slutändan. Livet går vidare, antingen hakar du på eller så gräver du ner dig ännu mera.

Men lämna mig utanför, jag väljer att leva livet! Med eller utan dig, min dörr står öppen nu. Men jag vet inte om jag orkar med din falskhet så mycket mera...

Av Sara - 8 december 2013 17:54

Jag ger upp!

Det spelar ingen roll vad man gör så gör man fel!

Säger man vad man tycker och tänker är det fel, undviker man att göra det. Ja då är ju det också fel!

Det är ju tur att alla andra alltid gör rätt och jag gör fel!

Det är ju tur att jag är en sån dålig kompis och alla andra så bra!

Det måste vara tråkigt att ha mig som vän, jag gör ju alltid fel, ställer aldrig upp och är bara till besvär

Jag kastar in handduken och ger upp det där med vänner

Från och med nu ska jag göra en grundlig undersökning av nya ansikten och ta reda på deras bakgrund

Minsta lilla avvikelsen och dom hamnar i papperskorgen!

Nu är jag trött på människor som utnyttjar mig, min snällhet och mina tillgångar!

MAX taxa när jag ställer upp på någon och det spelar ingen ROLL vad det gäller

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards