Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Sara - 7 februari 2013 21:25

Härom kvällen när Koffe var trött fick jag kommentaren: Jag är helt slut som artist...

Och det är även våran minsting

Av Sara - 7 februari 2013 18:52

Båda grabbarna sover, Nils i sin säng och Conny bredvid mig. Koffe är iväg och jobbar, fast på sitt nya jobb :-)
Det är lugnt och skönt här hemma... Men känner jag Nils rätt så vaknar han snart, Conny sover troligtvis för natten...
Jag har inte fått något gjort idag här hemma så jag kanske ska sätta igång innan Nils vaknar.
Kan ju inte ha ett bombnedslag här hemma för alltid ;-) Kanske ska anställa Jossan som hembiträde *mohaha*

Av Sara - 7 februari 2013 13:51

Sitter och pratar med Pelle.

Pelle är egentligen en liten flicka men idag går hon under skyddad identitet   

Igår pratade vi om hur lätt det är för en tjej/kvinna att skaffa barn med en karl mot hans vilja.

Helt plötsligt från ingenstans kläcker hon ur sig:
Jo, men tänk om jag drogar Koffe och våldtar honom och sen blir gravid. Då har dina barn ett syskon som ingen av er egentligen vill ha... Och tyvärr är det ju sant, om nu HONskulle våldta Koffe och sen bli gravid, bestämma sig för att behålla barnet. Vad har Koffe att sätta emot? Han kan säga nej jag vill inte ha barnet men vill hon ha barnet så finns det inget Koffe kan göra. Förutom att betala ett underhåll...

Nu blev det här väldigt dramatiskt, Pelle skulle aldrig våldta någon för att bli gravid.

Eller skulle hon?

 

Nu blev ju inte det här inlägget inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Jag skulle berätta för alla mina läsare att Pelle är gravid.

Japp, det är sant. I hennes stor tå har hon en liten fladdermus som snart (förhoppningsvis) kommer ut genom hennes öra   

Frågan är vem som är pappan!?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards